تاریخ انتشار: 1397/10/14 23:11
کد خبر: 115120

آمار باورنکردنی گادوین منشا در پرسپولیس

گادوین منشا در دوران حضور 2 ساله خود در پرسپولیس آماری بسیار بد را برجای گذاشته است که...
آمار باورنکردنی گادوین منشا در پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، امروز رسماً تایید کرد که گادوین منشا از جمع بازیکنان خود جدا خواهد شد و باشگاه در مورد آینده او تصمیم گیری خواهد کرد تا برخی از هواداران و البته منتقدین علیه پروفسور سرخ ها انتقادهایی را مطرح کنند.

منشا یکی از ستاره های پرسپولیس در دوران محرومیتشان محسوب می شد که با تمام توان در خدمت تیم بود، اما قرار نداشتن او در فرم ایده آل، بخشی مهم از نقطه ضعفش برشمرده می شد که هرگز نه به او و نه پرسپولیس اجازه داد تا آنچه که در سر دارند را در کنار یکدیگر اجرا نمایند.

برخی از نشریات و رسانه ها مدعی شده بودند که کنار گذاشته شدن منشا از پرسپولیس جنبه ای انضباطی داشته است و صرفاً دلایل فنی پشت این اتفاق نبوده که با بررسی آمار ستاره نیجریه ای سرخ ها، نتیجه ای بسیار عجیب حاصل شد که مخالفین را وادار به سکوت کرد. به نوشته خبرورزشی، منشا در مجموع 63 دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفته است توانسته تنها 14 گل را به ثمر برساند، 5 گل در لیگ برتر، 7 گل در لیگ قهرمانان آسیا و 2 گل در جام حذفی؛ او همچنین به لحاظ تعداد دقایق حضور در زمین بازی آماری بدتر را دارد که حاکی از آن است که منشا در 4 هزار و صد و هفتاد و هشت دقیقه ای که برای پرسپولیس بازی کرده است، به ازای هر 298 دقیقه یک گل را به ثمر رسانده است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxjvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط گادوین منشا برای فسخ قرارداد با پرسپولیس