تاریخ انتشار: 1397/10/15 17:06
کد خبر: 115042

طارمی عضوی از خانواده پرسپولیس است؛ هواداران پرسپولیس نگاهشان را عوض کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس علاوه بر جذب بازیکن جدید، بازیکنان فعلی را هم باید حفظ کند.
طارمی عضوی از خانواده پرسپولیس است؛ هواداران پرسپولیس نگاهشان را عوض کنند

محمود کلهر در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بازیکنانی که در حال حاضر هستند باید حفظ کند، گادوین منشا در خیلی از مواقع دیدیم که چقدر به پرسپولیس کمک کرد و فکر می‌کنم که این تیم به بازیکنان بیشتر نیاز دارد. این تیم در ۳ جام می‌جنگد در لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر که احتیاج دارد دوباره در آن قهرمان شود.

وی ادامه داد: بهتر است مسئولان باشگاه و کادر فنی که تاکنون نتایج خوبی گرفته‌اند کاری کنند که این بازیکنان حفظ شوند. نظر من این است که بازیکن اضافه شود اما کم نشود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا معتقدید به خاطر آمدن بازیکنان جدید برانکو به دنبال مهاجم دیگری است یا خیر، گفت: من به این موضوع اعتقاد ندارم، منشا بازیکنی بود که فیزیک خیلی خوبی داشت، قدرت سرزنی داشت و زوج خوبی را با علیپور ایجاد کرده بودند، پرسپولیس می‌توانست با روش‌های دیگر مخصوصاً در ورزشگاه آزادی با ۳ مهاجم بازی کند.

کلهر در مورد بازگشت مهدی طارمی گفت: طارمی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و امیدوارم هواداران دیدگاه خود را عوض کنند. طارمی عضوی از خانواده پرسپولیس است که امیدوارم این نگاه تغییر کند و با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شویم.

وی در مورد اینکه نیم فصل دوم را چطور برای پرسپولیس ارزیابی می‌کنید، گفت: فکر می‌کنم با اضافه شدن نفرات جدید تیم نتایج بهتری هم بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم ملی در جام ملت‌ها چه نتایجی را کسب کند، گفت: تیم ملی در حال حاضر بهترین نفرات را در اختیار دارد و اگر شیوه بازی خود را عوض کند کمک می‌کند که هر تیمی را بتوانیم به راحتی شکست دهیم چون شاکله تیم همان نفرات جام جهانی هستند و هماهنگی خوبی با هم دارند. قهرمانی هم قطعاً دور از دسترس نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgqkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قنبرپور: یک هجمه از جناح های مختلف علیه پرسپولیس به راه افتاده است