تاریخ انتشار: 1397/10/16 14:37
کد خبر: 114921

مدیرعامل پیکان: با توجه به شرایط اقتصادی بعید می دانم منشا را جذب کنیم

باشگاه پیکان بعد از جدایی مجید جلالی در پروسه انتخاب سرمربی برای این تیم زمان نسبتا زیادی را صرف کرد و در حالی که با جوادنکونام به توافق رسیده بود هدایت این تیم به حسین فرکی رسید.
مدیرعامل پیکان: با توجه به شرایط اقتصادی بعید می دانم منشا را جذب کنیم

چالشی که در انتخاب سرمربی پیکان و به خصوص جواد نکونام به وجود آمد سرانجام با انتخاب حسین فرکی به پایان رسید و باشگاه پیکان به آرامش رسیده است. محمود شیعی مدیرعامل پیکان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که انتخابش جوادنکونام توسط رئیس کارخانه ایران خودرو وتو شد امروز گفت و گویی را با سایت این باشگاه انجام داده که آن را می خوانید:

جلالی رفت

بعداز آنکه در بازی آخر نیم فصل اول مقابل نساجی شکست خوردیم بلا فاصله جلسه ای در هیات مدیره داشتیم و سپس قرار شد که با آقای جلالی صحبت کنیم. درجلسه با آقای جلالی ما اصرار داشتیم که تیم ترمیم شود و ایشان برنامه ای برای نیم فصل دوم ارائه دهند که به نفع باشگاه و تیم باشد. ایشان هم در مقابل یک سری نقطه نظراتی داشتند که ماهم با بعضی از انها موافق نبودیم و در نهایت بعد از چند جلسه صحبت و بررسی برنامه های ایشان به این نتیجه رسیدیم که از هم جدا شویم.

فرکی آمد

حسین فرکی از مربیان امتحان پس داده فوتبال ایران است . او سالها مربی تیم ملی بوده به جام جهانی رفته و نیز در عرصه باشگاهی هم موفق بوده  و کسب دوعنوان قهرمانی در لیگ برتر گواه این موضوع است. با توجه به دانش و تجربه ای که ایشان داشتند او را انتخاب کردیم که فکر می کنم انتخاب خوبی بودو برای پیکان مثمر ثمر خواهد بود. با آقای فرکی قرار دادی یک و نیم ساله بسته ایم . ایشان در نیم فصل دوم قرار است که به اوضاع تیم سروسامان دهند و در نهایت در جایگاه مناسب قرار بگیریم ولی در فصل بعد انتظار داریم با توجه به دانش ایشان و نیز امکانات باشگاه مقام در خورشایسته ای کسب کنیم.

انتخاب دستیاران سرمربی جدید

بعد ازانکه اقای فرکی به عنوان سرمربی انتخاب شدند بلافاصله در خصوص دستیارانش با ایشان صحبت کردیم که ابتدا علی صالح نیا را به عنوان مربی بدنساز معرفی کردند و سپس مجید صالح را هم که قبلا در پیکان کار کرده بود را به عنوان مربی انتخاب کردند. البته قرار شد ماساژورها و کادر پزشکی به همراه محمدرضا طهماسبی و هاروت به عنوان مربی گلرها به کار خود در پیکان کنار آقای فرکی به کارشان ادامه دهند.

انتظار در نیم فصل دوم

قرار شد که آقای فرکی شرایط خوبی در تیم حکم فرما کنند به خصوص اینکه با توجه به بازیکنان و امکاناتی که باشگاه دارد و هم اینکه در نیم فصل اول نتوانستیم با توجه به داشته هایمان نتیجه بگیریم ایشان وضعیت تیم را سرو سامان دهند و پله پله با ایشان جلو برویم. در واقع ما از ایشان خواستیم که در شان نام پیکان نتیجه بگیرند و پیکان به جایگا واقعی خودش برسد.

سهمیه آسیا

من فکر می کنم با توجه به اینکه باشگاه پیکان توانسته مجوز حرفه ای آسیا را کسب کند و در زمره باشگاه های استاندارد فوتبال ایران است، کسب سهمیه اسیایی کمترین چیز است. قبول دارم رقابت سختی در نیم فصل دوم داریم اما باشگاه پیکان این پتانسیل را دارد که حداقل سهمیه آسیا را کسب کند.

جذب بازیکن جدید

جذب بازیکن جدید به عهده آقای فرکی است . ایشان تا کنون لیستی به ما نداده اند. مطمعنا تیم نیاز به تقویت دارد و منتظر لیست ایشان هستیم تا اگر بازیکنی خواستند جذب کنیم.  درباره اینکه گفته می شود گادوین منشا به پیکان بر می گردد هم باید بگویم منشا بازیکن خوبی است اما تاکنون بحثی در خصوص او صورت نگرفته است. اما با توجه به شرایط اقتصادی بعید می دانم او را جذب کنیم.

پیش بینی لیگ

پیش بینی در فوتبال سخت است و اصلا نمی شود پیش بینی کرد اما من فکر می کنم با توجه به حضور آقای فرکی و پتانسیل تیم و بازیکنانی که داریم بتوانیم مقامی بین چهارم تا ششم کسب کنیم.

رفتن به امارات

فدراسیون هماهنگ کرده بود که در کنار سایر اعضای هیات مدیره به امارات بروم که بازی های تیم ملی را ببینیم ولی من مثل جام جهانی که ترجیح دادم ایران بمانم تا کارهای باشگاه را رتق فتق کنم این بار هم در ایران ماندم تا به اوضاع تیم سروسامان دهم مثل انتخاب سرمربی برای تیم و نیز رسیدن به تیم های والیبال آقایان و بانوان که درکورس قهرمانی هستند. این مشغله ها که شیرین هم هستند و به موفقیت تیم های مجموعه پیکان کمک می کند بسیار واجب تر از رفتن به امارات بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgx6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های احتمالی جانشینی نکونام در نساجی مشخص شدند