تاریخ انتشار: 1397/10/16 19:23
کد خبر: 114879

قنبرپور: بازیکنان آماده اردوی پرفشار قطر شدند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را در این چند روز انجام دادیم تا بچه‌ها آماده اردوی قطر شوند که تحت فشار خواهند بود.
قنبرپور: بازیکنان آماده اردوی پرفشار قطر شدند

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه آخرین تمرین ما در تهران قبل از سفر به قطر هم به خوبی انجام شد. تمرینات پرنشاطی بود و با برنامه‌ای که اجرا شد، بچه‌ها آماده اردوی قطر شدند که برنامه‌ها پرفشار خواهد بود.

وی عنوان کرد: برانکو هم از شرایط زمین و امکانات مجموعه نفت تهرانسر راضی بودند و حتی پیشنهاد کردند که در مقاطع دیگر هم اگر مقرر شد در غیر از ورزشگاه شهید کاظمی تمرین داشته باشیم، این مجموعه مد نظر باشد که البته این امر مستلزم برنامه‌ریزی‌ها و توافق‌های بعدی خواهد بود که توسط باشگاه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت، بچه‌ها استراحت خیلی خوبی داشتند که بعد از آن فشار بازی‌ها کمک کرد تا بچه‌ها به وضعیت مطلوبی برسند و فضای تمرین هم پرنشاط بود که این روحیه و انرژی برای ما باعث خوشحالی است.

قنبرپور خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که قبل از این هم اعلام کرده بودیم، فردا دوشنبه تمرین نداریم تا بچه‌ها قبل از اردوی 12 روزه به امور خود رسیدگی کنند و استراحتی داشته باشند.

سرپرست تیم پرسپولیس تصریح کرد: تمرینات از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود. پرواز ما به دوحه ساعت 12:30 دقیقه روز سه‌شنبه 18 دیماه است و بعد از استراحتی که خواهیم داشت،  همان بعدازظهر اولین تمرین را انجام می‌دهیم. طبق برنامه‌ای که برانکو تنظیم و به ما اعلام کردند، در مدت اردویی که در قطر خواهیم داشت و با 12 روز اقامت همراه خواهد بود، 18 جلسه تمرین و دو بازی دوستانه داریم. هشت روز از این 12 روز هم با دو جلسه تمرین با تمرین، مسابقه همراه خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که با توجه به پیشرفت بچه‌ها و وضعیت بدنی بازیکنان، بعضی جلسات تمرین تغییر کند تا بازیکنان استراحت داشته باشند. این مساله به روند کار و تشخیص کادر فنی و آقای برانکو مربوط خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzwbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خود را بدهکار باشگاه پرسپولیس می‌دانم/اگر بروم همچنان دلم با پرسپولیس است!

مشکلی با برانکو ندارم/ دربی یک بازی سخت است
مدیر تیم پرسپولیس: سپیدرود همه روزنه‌ها را بسته بود