تاریخ انتشار: 1397/10/16 21:55
کد خبر: 114855

قلعه‌نویی لو داد؛ این دو بازیکن را می‌خواستم اما نشد!

صحبت های اخیر امیر قلعه نویی نشان داد که منشا، بازیکن پرسپولیس در لیست اولیه سپاهان برای نقل و انتقالات زمستانی بوده و در ادامه از جذب وی صرف نظر کردند.
قلعه‌نویی لو داد؛ این دو بازیکن را می‌خواستم اما نشد!

سرمربی سپاهان درخصوص جذب علی قربانی و همچنین لیست خرید مدنظرش که گفته می شود منشا هم در آن لیست بوده، به خبرنگاران گفته: معتقدم علی قربانی به ما خیلی کمک خواهد کرد چون بازیکن چند پُسته است. او هم به عنوان وینگر می تواند برای ما بازی کند و هم در سیستم ۲-۴-۴ می تواند به عنوان دو مهاجم به ما کمک کند. جدا از قربانی باید باز هم تقویت شویم؛ درباره منشا هم باید بگویم اگر هم در لیست ما بوده الان دیگر در این پُست بازیکن داریم و از لیست ما خارج شده است.

صحبت های اخیر قلعه نویی حضور منشا در لیست اولیه و ارزیابی های ابتدایی سپاهانی ها برای خریدهای نیم فصل را تأیید می کند. از سویی دیگر شنیده ها نشان می دهد که سرمربی سپاهان در ابتدا بر روی جذب لوسیانو پریرا (شیمبا) نظر داشت که احتمالا با موانعی که برای جذب دوباره مهاجم سابق سپاهان وجود داشت، وی بی خیال این خرید شد. حالا دیگر با جذب علی قربانی خیال ژنرال بابت واحد تهاجمی زردپوشان راحت تر از قبل شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzwvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: من بیشتر از همه نگران سپاهان هستم