تاریخ انتشار: 1397/10/16 22:26
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 114847

پیش بازی ایران - یمن؛ گام اول یوزها به سوی قهرمانی

چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات و در هفته اول دو تیم ایران و یمن از گروه D این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ایران - یمن؛ گام اول یوزها به سوی قهرمانی

 تیم های ایران، ویتنام، عراق و یمن در گروه D جام ملت های آسیا قرار دارند و در هفته اول این رقابت ها ایران و یمن به مصاف هم می روند و عراق و ویتنام نیز با یکدیگر بازی خواهند کرد.

تیم ملی ایران پس از حضور موفق در جام جهانی 2018 روسیه به دنبال این است که در جام ملت های آسیا نیز به مقام قهرمانی برسد. ایران در جام جهانی 2018 روسیه با تیم های مراکش و پرتغال و اسپانیا هم گروه بود و ابتدا مراکش را 1 بر 0 شکست داد و پس از آن در دیدار با اسپانیا با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد و در بازی سوم نیز ایران و پرتغال به تساوی 1 بر 1 رسیدند و موفق نشدند که راهی مرحله گروهی شوند.

پس از آن ایران در دیداری دوستانه به مصاف ازبکستان رفت که آن بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود ایران به پایان رسید. ایران و بولیوی در دیگر دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که باز هم ایران پیروز شد و 2 بر 1 بولیوی را شکست داد. دیدار بعدی ایران با ترینداد و توباگو بود که این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود ایران به پایان رسید. ایران در آخرین اردوی خود پیش از جام ملت های آسیا به مصاف دو تیم فلسطین و قطر رفت که ابتدا ایران و فلسطین در دوحه با نتیجه تساوی 1 بر 1 متوقف شدند و در بازی دوم نیز ایران با نتیجه 2 بر 1 و گل های آزمون و طارمی، قطر را شکست داد.

در آن سوی میدان نیز یمن در ماه اخیر سه بازی دوستانه برگزار کرد که ابتدا با نتیجه 1 بر 0 از عربستان صعودی شکست خورد، در بازی دوم با نتیجه 2 بر 0 مغلوب امارات شد و با نتیجه 1 بر 0 از سوریه شکست خورد و حالا به جام ملت های آسیا آمده است و باید با ایران و عراق و ویتنام بازی کند.

تیم ملی ایران نسبت به جام جهانی 2018 روسیه با 4 تغییر حضور پیدا کرده است. رشید مظاهری جای خود را به پیام نیازمند داده است، محمدحسین کنعانی زادگان به جای محمدرضا خانزاده به لیست تیم ملی آمده است، وریا غفوری و احمد نوراللهی نیز جایگزین سعید عزت اللهی و رضا قوچان نژاد شده اند.

مردم ایران امیدوار هستند که کی روش که به نظر می رسد آخرین روزهای حضور خود در تیم ملی ایران را سپری می کند، تیم ملی کشورشان را به مقام قهرمانی آسیا برساند و پس از سال ها طلسم ناکامی را بشکنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvj5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناشناس ترین رقیب تیم ملی ایران وارد امارات شد