تاریخ انتشار: 1397/10/17 12:00
کد خبر: 114791

چهارمین مدیرعامل در نیم فصل/صندلی داغ مدیریت در تبریز رنگ آرامش می‌گیرد؟!

تراکتورسازی در 6 ماه گذشته در مدیریت باشگاه ثبات لازم را نداشته و برای چهارمین بار صندلی مدیریت این باشگاه تغییر کرده است.
چهارمین مدیرعامل در نیم فصل/صندلی داغ مدیریت در تبریز رنگ آرامش می‌گیرد؟!

تراکتورسازی این روزها فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کرده و طی دو روز گذشته 3 بازیکن جدید جذب کرده است.

این اتفاقات در حالی رقم می‌خورد که تراکتورسازی در 6 ماه گذشته روی صندلی مدیرعاملی ثبات نداشته و 4 بار این عنوان جابه‌جا شده است.

بعد از برکناری مصطفی آجورلو مسئولان این باشگاه عباس الیاسی عضو هیأت مدیره را به عنوان سرپرست تراکتورسازی انتخاب کردند. الیاسی بعد از حضورش در تراکتورسازی در بحث واگذاری باشگاه به بخش خصوصی تلاش زیادی کرد و بعد از مدت‌ها توانست قول مسئولان وقت را عملی کند و باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شد.

در ادامه الیاسی از سوی محمدرضا زنوزی مالک وقت به عنوان رئیس هیأت مدیره و سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد تا اولین فردی باشد که بعد از واگذاری به بخش خصوصی روی صندلی مدیرعاملی بنشیند.

بعد از گذشت یکی دو ماه صادق درودگر به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. درودگر تنها 14 روز روی صندلی مدیرعاملی تراکتورسازی نشست و در ادامه خیلی زود جایگاهش را ترک کرد تا علیرضا اسدی به عنوان سومین مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود.

اسدی هم تنها یک نیم فصل مهمان باشگاه تراکتورسازی بود تا در ادامه با برکناری او عباس الیاسی فرد مورد اعتماد باشگاه و مقبول هواداران به عنوان سرپرست مسئولیت باشگاه را بر عهده بگیرد.

الیاسی با توجه به نقشی که در واگذاری باشگاه داشت از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است و بعد از حضور او هم بلافاصله دو بازیکن جدید از سوی تراکتورسازی جذب شد.مسئله اینجا بود که چراوقتی یک نفر توانسته بود بعد از یک واگذاری پر حاشیه کشتی تراکتورسازی را به ساحل امن برساند امور مدیریتی از وی گرفته شد اما اکنون دوباره و البته شاید به صورت موقت سکان مدیریت این باشگاه به دستان عباس الیاسی سپرده شده است.

تراکتورسازی اگر می خواهد در کنار رسیدگی به امور فنی تیم خود به موفقیت برسد و آرامش را لمس کند در امر مدیریتی نیز این همه رفت و آمد را کم کند و یک نیم فصل کامل به الیاسی اعتماد کند تا پایه های مدیریتی در این باشگاه جان تازه ای بگیرد و صندلی داغ مدیریت بین افراد مختلف جا به جا نشود. سالها مدیریت باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دلیل همین عدم ثابت مدیریت ضربه خورده است و حالا که باشگاه تراکتورسازی خصوصی شده حیف است که صندلی مدیریت آن مدام دچار آزمون و خطا شود.

در هر صورت باید دید آیا الیاسی به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب خواهد شد یا اینکه حضور او موقتی است و بعد از رتق و فتق امور فرد جدیدی برگزیده می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgj7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرف‌های تازه سرپرست تراکتورسازی درخصوص جذب ترابی