تاریخ انتشار: 1397/10/17 18:13
کد خبر: 114739

آذری: با اجازه شفر به تیم امید رفتم

هافبک تیم فوتبال استقلال، گفت: من از وینفرد شفر اجازه گرفتم تا بتوانم در بازی با پیکان و سایپا به تیم امید کمک کنم و او هم قبول کرد.
آذری: با اجازه شفر به تیم امید رفتم

رضا آذری در مورد قهرمانی تیم امید استقلال در رقابت‌های لیگ پایه، گفت: هفته آخر سه بازی مستقیم با مدعیان این رقابت‌ها یعنی مقاومت، پیکان و سایپا داشتیم. من از وینفرد شفر اجازه گرفتم تا بتوانم در بازی با پیکان و سایپا به تیم امید کمک کنم و او هم قبول کرد. من در این دو مصاف بازی کردم و خوشبختانه قهرمان شدیم. سایپا بیست هفته بود که نباخته بود ولی بازیکنان تیم امید باهمدلی این تیم را شکست دادند. ما احتمالا با مساوی هم قهرمانی را از دست می‌دادیم ولی خوشبختانه بردیم.

وی درپاسخ به این سوال که شرایط خودش چگونه است، گفت: امسال، نهمین سالی است که در استقلال هستم. از ده سالگی در استقلال هستم و 18 سالم بود که به مقاومت رفتم تا دوران سربازی را پشت سر بگذارم. بعد از خدمت به استقلال برگشتم و خدا را شکر تا الان از عملکردم راضی هستم. خوشبختانه هواداران و آقای شفر هم از عملکردم راضی هستند.

هافبک جوان استقلال در پاسخ به این سوال که چرا بعد از گلزنی به سپیدرود خوشحالی نکرد، گفت: اتفاقا این سوالی است که همه از من می پرسند. البته من به سمت وریا غفوری رفتم و از او بابت پاسش تشکر کردم. شادی گلم را نگه داشتم برای یک بازی دیگر.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است دوباره به تیم ملی امید دعوت شود، گفت: من مدتی پیش به تیم ملی دعوت شدم ولی شرایط خوبی به لحاظ روحی نداشتم و کلا آماده آن اردو نبودم. الان هم امیدوارم که دوباره دعوت شوم و خودم را نشان دهم.

آذری در پایان و در پاسخ به این سوال که استقلال در نیم فصل دوم چه عملکردی خواهد داشت، عنوان کرد: دقت کرده باشید در چهار هفته آخر خوب بودیم و بازی با پدیده گل سالم ما را مردود کردند. تیم ما یک دست شده و می‌توانیم به صدر جدول برسیم. من که امیدوارم بتوانیم در آخر فصل قهرمان شویم. همه تلاش باشگاه و کادر فنی و بازیکنان موفقیت تیم در نیم فصل دوم و‌ شاد کردن هواداران است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obl5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آذری: استقلال از قطر برای قهرمانی دورخیز می‌کند