تاریخ انتشار: 1397/10/19 18:50
کد خبر: 114472

تارتار: بین برانکو و کی‌روش مردم قضاوت کنند

سرمربی تیم پارس جنوبی، گفت: درباره اختلاف کی‌روش و برانکو بهترین کار این است که فعلاً سکوت کنیم و قضاوت را به مردم بسپاریم.
تارتار: بین برانکو و کی‌روش مردم قضاوت کنند

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص بازی دوستانه تیمش مقابل پیکان، گفت: بعد از تعطیلاتی که داشتیم امروز یک بازی سنگین را برگزار کردیم و از باشگاه پیکان بابت این بازی تشکر می‌کنم البته به نظرم چون هر دو تیم در بدنسازی هستند بازی کیفیت بالایی نداشت. بدن بازیکنان سنگین است اما به اهدافی که داشتیم کمک کرد و می‌توانم بگویم که بازی خوبی انجام شد. 

وی درباره اینکه مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی حل شده یا نه، خاطرنشان کرد: قبل از اینکه نیم‌فصل آغاز شود باشگاه مبلغی را به بازیکنان پرداخت کرد و از آقای موسوی مدیرعامل منطقه آزاد جم و آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم چرا که تلاش زیادی انجام دادند و پرداخت این پول آرامش زیادی به تیم ما وارد کرد اما مشکلات کماکان وجود دارد و امیدواریم حل شود.

تارتار درباره اینکه وزیر ورزش خواستار احیای باشگاه پارس شده و نظر شما در این باره چیست، افزود: وقتی این خبر را شنیدم خوشحال شدم چرا که پاس تیم بزرگ و ریشه‌داری و آخرین قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا متعلق به پاس تهران است و انتقال آن به همدان اشتباه بود. مطمئن هستم که پاس به روزهای خوبش برخواهد گشت. 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره اختلاف‌نظرهای کی‌روش و برانکو که با شروع جام ملت‌های آسیا هم ادامه دارد، افزود: از همه کسانی که راجع به این موضوع نظر می‌دهند می‌خواهم که فعلاً دست نگه دارند ما همه ایرانی هستیم اما کی‌روش و برانکو روزی از این کشور می‌روند اما موفقیت تیم ملی از هر چیزی مهمتر است و انتقادات را کنار بگذارند تا آرامش در تیم ملی حاکم شود. به این مسائل بعد از جام ملت‌های آسیا باید پرداخت و قضاوت در این باره را به آن روز باید موکول کرد. درباره این دو مربی بزرگ بعداً باید قضاوت شود و بهترین کار این است که ما الان چیزی نگوییم و اجازه دهیم مردم قضاوت کنند. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اینکه عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و زدن 5 گل به تیم ملی یمن هم گفت: برای شروع بازی با یمن یک بازی تدارکاتی خوب بود چرا که فوتبال یمن به دلیل مشکلاتی که دارد تعطیل است و آنجا مسابقاتی انجام نمی‌شود اما این بازی یک شروع خوب بود و تیم ملی قوی بازی کرد. ما بازی خوبی انجام دادیم اما ضعف‌هایی در خط دفاع وجود دارد و مربیان تیم ملی حتماً این مسائل را برطرف خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oj69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان تعطیلات؛شاگردان تارتار تمرینات خود را آغاز کردند