تاریخ انتشار: 1397/10/20 10:01
کد خبر: 114408

تیم پدیده و قهرمانی در لیگ برتر؟ چراکه نه!

پدیده می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؛ در صورتی که قهرمانی را باور داشته باشد و برای قهرمانی تلاشش را دو چندان کند.
تیم پدیده و قهرمانی در لیگ برتر؟ چراکه نه!

تیم یحیی گل‌محمدی در دور رفت بازی‌ها با وجود مشکلات مالی که دامن‌گیرش بود ارائه‌گر بازی‌های خوبی برابر حریفان بود و نتایج خوبی هم گرفت به طوری که هم‌اکنون یکی از مدعیان قهرمانی است. بی‌شک اگر مشکلات مالی پابرجا می‌ماند تیم به هم می‌ریخت. به خصوص که یحیی هم نیت رفتن داشت، اما سر بزنگاه پدیده که هیچ هزینه‌ای برای تیم نمی‌کرد اجازه داد تیم واگذار شود و اکنون هم این اتفاق صورت گرفته است. از این پس پدیده دیگر مالک تیم نیست و شهر خودرو تیم را حمایت خواهد کرد.

جرقه انتقال از جایی زده شد که یحیی گل‌محمدی گفت مسئولان در شهر مشهد به دنبال شادی مردم شهر نیستند! حضور نزدیک به ۱۰ هزار نفری مردم شهر مشهد در استادیوم امام رضا (ع) به هنگام بازی‌های خانگی پدیده موجب شده این تیم در بازی‌های دور رفت یکی از پرتماشاگرترین تیم‌های شهرستانی باشد و دیدیم که در بازی با ماشین‌سازی استادیوم مملو از جمعیت شد و استادیوم امام رضا (ع) مشهد جای خالی نداشت! هرچه بود و هرچه گذشت در نهایت تیم انتقال پیدا کرد و امروز پدیده مشهد به نظر می‌رسد دغدغه مالی ندارد.

پدیده یحیی در دور برگشت بازی‌ها هم می‌تواند یک تیم خوب و حتی مدعی قهرمانی باشد. به خصوص که از این پس تمرکزش به روی بازی‌هاست، اما قابل کتمان نیست تکرار نتایج دور رفت در دور برگشت کار سختی است. به خصوص که شناخت حریفان از تیم یحیی بیشتر شده است و در دور برگشت برابر این تیم سورپرایز نخواهند شد. همه حریفان اکنون به خوبی می‌دانند که تیم یحیی یک تیم سرعتی است و تلاش می‌کند روی بازی ترکیبی به گل برسد.

تیم پدیده و قهرمانی در لیگ برتر؟ چراکه نه. در فوتبال هیچ قانونی وجود ندارد که فقط باید تیم‌های استقلال و پرسپولیس و سپاهان قهرمان لیگ برتر شوند. فاصله‌ها در فوتبال کم شده است و این در جام ملت‌های آسیا هم مشهود است. پدیده می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؛ در صورتی که قهرمانی را باور داشته باشد و برای قهرمانی تلاشش را دو چندان کند. پدیده در استادیومی بازی می‌کند که زیباست و چمن خوبی دارد و از همه مهمتر به خوبی حمایت می‌شود. این‌ها همه بهانه‌های خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر هستند.

نوبت یحیی گل‌محمدی و پدیده است که مردم شهر مشهد را خوشحال کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ep8ny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان هفته سوم لیگ هجدهم/خوش اخلاق ترین تیم معرفی شد