تاریخ انتشار: 1397/10/20 21:50
کد خبر: 114323

واکنش محمد تقوی به شایعه مذاکره با نساجی

سرمربی پیشین تراکتورسازی توضیحاتی را درباره جدایی اش از این تیم و شایعه مذاکره با نساجی ارائه کرد.
واکنش محمد تقوی به شایعه مذاکره با نساجی

محمد تقوی که بعد از جدایی جان توشاک چند ماهی هدایت تراکتورسازی تبریز را برعهده داشت، امروز از سمتش استعفا کرد. او با انتشار متنی در اینستاگرام خود استعفایش را اعلام کرد. در این خصوص اما ابهام هایی وجود داشت که حالا تقوی سعی کرده به موضوعات مختلف پاسخ بدهد.

سرمربی پیشین تراکتورسازی در گفت و گو با اخبار ورزشی ساعت 19 درباره علت استعفایش از هدایت تراکتورسازی بیان کرد: در برخی مواقع اتفاقاتی پیش می آید که ماندن در جایی سخت می شود. من 9 هفته مسئولیت فنی تراکتورسازی را برعهده داشتم و از مسئولان باشگاه، مالک و مدیرعامل تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و فرصتی دادند که عنوان سرمربیگری را تجربه کنم. سعی و تلاش من این بود که تماشاگران پرشور و خونگرم تراکتورسازی را راضی کنم. بعد از 9 هفته اما احساس کردم که باشگاه در یک معذوریت اخلاقی قرار گرفته است. من اتفاقاتی را دیدم و به این نتیجه رسیدم که باشگاه در معذوریت اخلاقی قرار گرفته است. بعد از صحبت هایی که دیشب داشتم فهمیدم آنها می خواهند مربی جدیدی را بیاورند و من استعفا دادم تا راحت تر کار خود را انجام بدهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان تراکتورسازی به دنبال جذب گاس هیدینگ هستند، بیان کرد: من از هیچ اسمی خبر ندارم. دیشب بعد از چندین بار که من اعلام کردم باید تکلیفم روشن شود و نمی شود همیشه موقت باشم و بازیکنان نیز باید تکلیف شان را بدانند، دیشب به من اعلام کردند که می خواهند سرمربی جدید بیاورند.

از تقوی سوال شد که آیا صحت دارد آقای زنوزی به خارج از کشور سفر کرده تا با گاس هیدینگ مذاکره کند و او را به تراکتور بیاورد که سرمربی پیشین تراکتور اظهار داشت: من می دانم تا دیشب آقای زنوزی در ایران حضور نداشتند. امروز را نمی دانم. از دیشب که استعفا دادم دیگر خبری از تراکتورسازی ندارم.

سرمربی مستعفی تراکتورسازی درباره مذاکراتش با مسئولان نساجی برای قبول هدایت این باشگاه گفت: تا دیشب با تراکتورسازی قرارداد داشتم و از نظر اخلاقی درست نبود با باشگاهی صحبت کنم. اما الان که استعفا دادم می توانم با هر باشگاهی که بخواهد مذاکره کنم. تا الان با هیچ تیمی صحبت نکردم و برنامه ام این است که چند روز دیگر ایران را ترک کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که یعنی قصدی برای مربیگری در ایران ندارد، افزود: اگر پیشنهادی داشته باشم، در ایران می مانم اما اگر نه برای دیدار با خانواده ام به انگلیس می روم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvpzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرده برداری از دلیل استعفای تقوی از تراکتورسازی