تاریخ انتشار: 1397/10/21 23:15
کد خبر: 114221

کتک خوردن بازیکن پرسپولیس در حضور وینگادا/ استقبال ویتنامی ها از تیم کی روش+عکس

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با ویتنام در ورزشگاه آل نهیان و با حضور نلو وینگادا برگزار شد.
کتک خوردن بازیکن پرسپولیس در حضور وینگادا/ استقبال ویتنامی ها از تیم کی روش+عکس

 آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با ویتنام در زمین اصلی ورزشگاه آل نهیان(زمین اختصاصی باشگاه الوحده) از ساعت 11 صبح امروز برگزار شد.

خبرنگاران رسانه ها ویتنامی امروز از تمرین تیم ملی فوتبال ایران استقبال خوبی داشتند و اتفاقات برنامه های امروز تیم کی روش را پوشش دادند.

 نلو وینگادا میهمان تمرین امروز تیم ملی است. سرمربی سابق تیم امید که مدتی هم به عنوان مشاور با کی روش کار می کرد در تمرین امروز حاضر شد و برای دقایقی با کادر فنی تیم ملی صحبت کرد. نکته جالب اینجا است که وینگادا با لباس رسمی کادر فنی تیم ملی ایران در تمرین امروز شرکت کرد.وینگادا پیش از این سرمربی تیم ملی مالزی بود که از سمت خود برکنار شد.

 در ابتدای تمرین امروز بازیکنان بدن های خود را گرم کرده و سپس کار با توپ انجام دادند. در ادامه کار تاکتیکی آغاز شد و بازیکنان در قالب دو گروه قرمز و سفید فوتبال تحت فشار در بخش کوچکی از زمین را پشت سر گذاشتند. در اواسط این بازی هر بازیکنی که توپ را از دست می داد بازیکنان دیگر بر سر او فریادهای زده و سروصدای زیادی در محل تمرین ایجاد می شد.

 هنگامی که مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس در تمرین امروز دچار اشتباه شد تمامی بازیکنان تیم ملی بر سر او ریخته و حسابی ترابی را کتک می زدند. مهاجم جدید پرسپولیس هم که در بازی اول عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته بود به واکنش بازیکنان تیم ملی می خندید.

 علیرضا جهانبخش مثل روزهای اخیر در تمرین امروز حضور داشت و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

 با گذشت 20 دقیقه از تمرین امروز خبرنگاران رسانه های گروهی محل تمرین را ترک کردند.

 تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه آل نهیان به مصاف تیم ملی ویتنام خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg9xl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با تیم ملی زنان انگلستان و بایرن مونیخ همسایه شد