تاریخ انتشار: 1397/10/24 14:18
کد خبر: 113913

الیاسی: با اروین صحبت می کنیم تا او را برگردانیم!

به گفته رییس هیات مدیره تراکتورسازی این باشگاه در حال رایزنی با لی اروین است تا این مهاجم اسکاتلندی به ایران برگردد.
الیاسی: با اروین صحبت می کنیم تا او را برگردانیم!

لی اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی از حدود دو ماه قبل که به بهانه بیماری دیگر به ایران نیامد و در تمرینات تراکتور غایب بود، هنوز وضعیت مشخصی با این باشگاه ندارد.

در این خصوص گفته می شد که مسئولان تراکتورسازی قید بازگشت اروین به ایران را زده اند و قصد دارند از او به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کنند اما ظاهرا این موضوع فعلا صحت ندارد.

عباس الیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با رادیو جوان در باره وضعیت اروین عنوان کرد: «در حال صحبت هستیم. اروین از یک فضایی دیگر به تبریز آمده بود و مدتی زمان نیاز داشت تا بتواند خودش را با این شرایط تطبیق دهد. او از فضای اروپا آمده بود و این فضا برایش قابل لمس نبود و به همین خاطر دچار مشکلات روحی شد. در حال صحبت و گپ و گفت هستیم تا شرایط بازگشت را فراهم کنیم. بحث اولتیماتوم و این مسائل موضوعات بعدی است. اجازه بدهید در این رابطه گپ بزنیم چرا که مردم این بازیکن را دوست دارند و به درد تیم می‌خورد تا بتوانیم او را بازگردانیم.»

با توجه به بازگشت آنتونی استوکس به تراکتورسازی در صورتی که لی هری اروین هم برگردد خط حمله تراکتور مثل نیم فصل اول قدرتمند خواهد ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m95nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای تراکتوری ها؛ استوکس را سفت نگه دارید