تاریخ انتشار: 1397/10/24 14:55
کد خبر: 113907

اولین خرید سایپا از نساجی آمد

دروازه‌بان سابق سایپا بعد از یک فصل و نیم دوری از جمع نارنجی پوشان دوباره با این تیم قرارداد بست.
اولین خرید سایپا از نساجی آمد

حامد لک که به‌عنوان نخستین بازیکن جدا شده از نساجی مازندران، قراردادش با این تیم را در سازمان لیگ فسخ کرده بود، امروز بعد از توافق با مسؤولان باشگاه سایپا با نارنجی پوشان قرارداد امضاء کرد تا مجددا شاگرد علی دایی شود.

این دروازه‌بان که در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ شانزدهم از صبای قم به سایپا پیوست و با ثبت ۹ کلین‌شیت در ۱۴ بازی نقش مهمی در بقای این تیم در لیگ برتر داشت و به تیم ملی هم دعوت شد، بعد از دو سال دوباره به این تیم بازگشت تا امیدوار به تکرار روزهای خوب خود باشد.

حامد لک فصل گذشته در فولاد خوزستان نیز عملکرد خوبی داشت و در دور رفت امسال هم که عضو تیم نساجی مازندران بود، در ۱۳ مسابقه لیگ به میدان رفت و پنج کلین‌شیت داشت ولی به دلیل عدم تعهدات این باشگاه تصمیم به فسخ قرارداد گرفت تا در شرایط بهتری نیم‌فصل دوم را ادامه دهد.

نارنجی پوشان که یکی از نمایندگان ایران در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا هستند و باید در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها به میدان بروند، تا به امروز فعالیتی در نقل و انتقالات زمستانی نداشتند و اکنون با حامد لک، دروازه‌بان سابق خود به‌عنوان اولین خرید نیم‌فصل قراردادی یک سال و نیمه امضاء کردند.

این دروازه‌بان سابقا ملی پوش که در سال‌های اخیر برای تیم‌های تراکتورسازی، صبای قم، سایپا و فولاد به میدان رفته، در لیگ پانزدهم نیز شاگرد علی دایی در صبا بود و حالا دوباره این مهم را در جمع نارنجی پوشان تجربه می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dz6aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر ملی پوش پرسپولیس در یک قدمی کسب عنوان آقای کلین‌شیت