تاریخ انتشار: 1395/07/03 14:03
کد خبر: 259651

گواردیولا: باید باهوش و زیرک بود و زمین نخورد/ نولیتو و آگوئرو خشن نیستند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که سرخیو آگوئرو و نولیتو، بازیکنان خشنی نیستند.
گواردیولا:  باید باهوش و زیرک بود و زمین نخورد/ نولیتو و آگوئرو خشن نیستند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، آگوئرو در تقابل با وستهام برخورد شدیدی با وینستون رید داشت و ضربه ای با آرنج به صورت او زد و پس از بازی از سوی اتحادیه با 3 بازی محرومیت روبرو شد. نولیتو نیز به خاطر ضربه خشنی که به آدام اسمیت زد با دو بازی محرومیت روبرو شد. حال گواردیولا به حمایت از مهاجمین تیمش پرداخت و مدعی شد که آنها خشن نیستند.

 

Z3d5mDaHe69N

او گفت:"  باید باهوش و زیرک بود و زمین نخورد، باید آرام و متمرکز بود و این روند را در درون بازی حفظ کرد. فکر می‌کنم با توجه به سابقه نولیتو ‌و آگوئرو بتوان گفت که آنها انسان‌های معمولی هستند که می‌خواهند بازی کنند. شما هم مثل من این را می‌دانید. آگوئرو بازیکن خشنی نیست ولی گاهی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما می‌توانیم در مورد محرومیت نظرات مختلفی داشته باشیم ولی ما آن را قبول کردیم. درست مثل محرومیت نولیتو."

گواردیولا درباره تمدید قرارداد کولاروف گفت:" ما در ماه سپتامبر هستیم بنابراین زمان کافی داریم. من می‌خواهم کولاروف اینجا خوشحال باشد. البته که با او صحبت خواهیم کرد ولی چیزی که حالا می‌خواهم این است که او خوشحال باشد و از بازی کردن لذت ببرد. او از ابتدا کمک زیادی به ما کرده است و این مهم ترین چیز است. زمان کافی برای صحبت کردن با او دارید ولی در نهایت این بازیکنان هستند که تصمیم می‌گیرند که بمانند. و فکر می‌کنم او می‌ماند."

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oook

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی ۲ بایکن دیگرش را قرض داد