تاریخ انتشار: 1397/10/28 16:19
کد خبر: 113388

ایمانی: از مسئولان صنعت نفت خواهش می کنم رضایت نامه ام را بدهند

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از مسئولان باشگاه و سرمربی خواهش می کنم که با جدایی من موافقت کنند.
ایمانی: از مسئولان صنعت نفت خواهش می کنم رضایت نامه ام را بدهند

 اکبر ایمانی درباره اینکه مدتی پیش درخواست جدایی از صنعت نفت را کرده بود، اظهار داشت: من چند هفته قبل هم در مصاحبه ای گفتم که به دلیل شرایط خانوادگی ام نمی توانم در آبادان بمانم. متاسفانه تا به امروز اتفاق جدیدی نیفتاده و باشگاه هم با جدایی من مخالفت کرده است. من هیچ مشکلی در نیم فصل اول نداشتم و بازی در تیم پرطرفدار صنعت نفت برای هر بازیکنی افتخار است اما باور کنید که شرایط خانوادگی اجازه نمی دهد که اینجا بمانم.

وی ادامه داد: من اهل جنجال و حاشیه نیستم و دوست دارم بدون مشکل و دلخوری از صنعت نفت جدا شوم. واقعا زندگی ام در حال نابودی است و از مسئولان صنعت نفت خواهش می کنم رضایت نامه ام را بدهند. من دوست ندارم اینجا بمانم ولی نمی توانم کاری انجام دهم، واقعا با ذهن درگیر نمی توانم بازی کنم و اگر شرایط روحی خوبی نداشته باشم چگونه می توانم به تیمم کمک کنم؟

ایمانی تصریح کرد: وقتی بازیکنی در یک تیم با مشکل مواجه می شود و قصد جدایی دارد، مسئولان آن باشگاه هم با شرایط آن بازیکن کنار می آیند. قسم می خورم که فقط به دلیل شرایط خانوادگی نمی توانم اینجا بمانم و از باشگاه خواهش می کنم که با جدایی ام موافقت کند. این موضوع تمرکز را از من گرفته و اگر بمانم حتی نمی توانم 10 درصد هم خودم را نشان دهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd6la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین تلاش های ایمانی برای جدایی از صنعت نفت