تاریخ انتشار: 1397/10/28 22:49
کد خبر: 113348

مجید جلالی بهترین گزینه برای نساجی است

کاپیتان تیم نساجی مازندران می‌گوید که انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی این تیم بهترین اتفاقی بوده که برای سرخپوشان قائمشهری رخ داده است.
مجید جلالی بهترین گزینه برای نساجی است

حامد شیری کاپیتان تیم نساجی مازندران در خصوص اتفاقات رخ داده حول محور این تیم و هم‌چنین انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان قائمشهری گفت:

پس از جدایی آقای نکونام و تا شب گذشته که سرمربی جدید انتخاب شد زمان زیادی را از دست دادیم. اما خدا را شکر اتفاق خوبی رخ داد و آقای مجید جلالی به عنوان سرمربی انتخاب شدند. حالا تنها 16 روز فرصت داریم تا این کمبودها را جبران کنیم و آماده اولین مسابقه نیم فصل دوم با ذوب‌آهن شویم. آقای نکونام زحمت فراوانی کشیدند اما یکسری اختلافات بین ایشان و مدیریت باشگاه رخ داد که در حیطه وظیفه بازیکنان نیست. ما وظیفه داریم با تمام وجود کار کنیم و حالا هم تمام سعی خود را برای موفقیت نساجی به کار می‌گیریم.

وی در ادامه گفت:

مالکان باشگاه با توجه به حساسیتی که به خرج دادند بهترین گزینه را انتخاب کردند. ما زمان بسیار زیادی را از دست دادیم و تقریبا یک ماه از بقیه تیم‌ها عقب هستیم. رقیبانمان اردو رفتند، بازی تدارکاتی برگزار کردند اما ما تنها درگیر اتفاقات بودیم. حالا خوشبختانه این اتفاق رخ داد و از فردا با کادر فنی جدید شروع می‌کنیم.

کاپیتان نساجی کار تیمش را در ادامه سخت توصیف کرد و گفت:

یک مربی باید ابزار لازم را برای کسب موفقیت داشته باشد. ما در این مدت نه تنها بازیکنی را جذب نکردیم بلکه دو بازیکن تاثیرگذار را نیز از دست دادیم و حالا شرایط سختی را تجربه می‌کنیم. آقای جلالی تجربه بسیار زیادی دارند و ما هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. وضعیت خیلی سخت است ولی ما امیدوار هستیم تا با کسب نتایج خوب نه تنها در لیگ باقی بمانیم بلکه روند رو به رشد و بالایی هم داشته باشیم.

شیری در پایان گفت:

ما تقریبا دو هفته با آقای آذری تمرین کردیم و ایشان خیلی زحمت کشیدند. مالک تیم از آقای آذری درخواست کرده بودند که تمرینات را زیر نظر بگیرند و یک سری اتفاقات رخ داد تا سر و سامان دادن به وضعیت تیم طول بکشد. در این سه چهار روز آخر هم تمرینات تعطیل بود و باید از فردا با آمدن آقای جلالی کار خود را با قدرت دنبال کنیم و نقاط ضعف را از بین ببریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45odlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق عجیب؛ شیری از لیست پیکان خط خورد