تاریخ انتشار: 1397/10/29 17:33
کد خبر: 113276

واکنش علی کریمی به توهین زشت و بی‌ادبانه پیام صادقیان چیست؟

فارغ از تمام اختلافات بین علی کریمی و کارلوس کی‌روش، این‌بار علی کریمی باید نشان دهد که به اخلاق حرفه‌ای پایبند است و به بازیکنش اجازه بی‌ادبی مقابل یک مربی دیگر را نمی‌دهد.
واکنش علی کریمی به توهین زشت و بی‌ادبانه پیام صادقیان چیست؟

 توهین زشت و بی‌ادبانه پیام صادقیان به کارلوس کی‌روش را نباید نادیده گرفت، اگرچه یک استوری بسیار حقیرانه بود و خیلی زود هم فهمید که باید حذفش کند اما همان رفتار زشت نباید بی‌پاسخ بماند. پیام صادقیان، بازیکنی که در سالهای اخیر با حاشیه‌ها و تصمیمات عجیبش از یک پدیده به یک بازیکن رانده شده از این تیم و آن تیم تبدیل شد، بی‌توجه به جایگاهش به عنوان یک بازیکن با یک تصویرسازی بی‌ادبانه و متنی دور از ادب، علیه کی‌روش استوری منتشر کرد. او به تازگی با سپیدرود قرارداد بسته و خود را همیشه از شیفتگان علی کریمی معرفی می‌کند اما علی کریمی در نقش مربی باید شدیدترین برخورد را با بازیکنش داشته باشد. اگرچه پیام صادقیان برای خودشیرینی نزد علی کریمی علیه کی‌روش این استوری را منتشر کرده اما حتی علی کریمی به این خودشیرینی‌ها بی‌نیاز است. واکنش یک مربی مقابل رفتار بی‌ادبانه شاگردش با سرمربی تیم ملی چه باید باشد؟ فارغ از تمام اختلافات بین علی کریمی و کارلوس کی‌روش، این‌بار علی کریمی باید نشان دهد که به اخلاق حرفه‌ای پایبند است و به بازیکنش اجازه بی‌ادبی مقابل یک مربی دیگر را نمی‌دهد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم نباید این ماجراها را نادیده بگیرد. وظیفه کمیته انضباطی این است که مقابل این بداخلاقی‌ها موضع بگیرد و با محرومیت و جریمه هشدار بدهد که یک بازیکن حرفه‌ای اجازه ندارد با سرمربی تیم ملی رفتاری دور از ادب داشته باشد. تنش‌ها در فوتبال ایران آنچنان شدت گرفته که کسی حواسش به این بدرفتاری‌ها نیست. بیانیه بازیکنان پرسپولیس که سرمربی تیم ملی را بیمار و یاوه‌گو خطاب کرده بودند نیز باید با واکنش کمیته انضباطی مواجه می‌شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39o75q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل اصلی اصرار کارلوس کی روش برای حضور در 90