تاریخ انتشار: 1397/10/29 21:21
کد خبر: 113250

بهروان : نساجی آبروی فوتبال مازندران است

رئیس هیات فوتبال مازندران از تنها نماینده مازندران در لیگ برتر به حمایت همه جانبه از این تیم پرداخت.
بهروان : نساجی آبروی فوتبال مازندران است

رئیس هیات فوتبال استان‌مازندران در گفتگویی با خبرنگاران، ضمن حمایت همه جانبه از تیم فوتبال نساجی مازندران، اعلام کردند که نساجی آبروی فوتبال مازندران است و برای موفقیتش در لیگ برتر فوتبال ایران همه باید پای کار بیایند.

 غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران ضمن ابراز خرسندی از حضور مجید جلالی در تیم نساجی، اظهار داشت: نساجی شناسنامه ی فوتبال مازندران است و حضور در این تیم آرزوی هر کسی است .

رئیس هیات فوتبال استان مازندران ادامه داد : مجید جلالی از مربیان با تجربه و صاحب نام فوتبال کشور است که قطعا در این شرایط می تواند به نساجی کمک کند.

 بهروان در ادامه با حمایت از زحمات مالکان باشگاه نساجی، بیان داشت: باید قدر امثال صنیعی فر و حدادیان را دانست و ما نیز از زحمات این عزیزان در کمک به فوتبال مازندران سپاسگذاریم و هر کمکی نیاز باشد پای کار خواهیم بود .

وی افزود: همانطور که در ابتدای فصل، استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال و تمامی مسئولین شهری و استانی برای برطرف کردن نواقص ورزشگاه تلاش کردیم تا شرایط برای بازی نساجی در لیگ برتر بعد از ۲۴ سال مهیا شود، اکنون نیز همه باید پشت نساجی باشند تا این تیم محبوب بدون مشکل در نیم فصل دوم با قدرت حاضر شود‌.

 رئیس هیات فوتبال مازندران با تمجید از حامیان همیشگی نساجی، خاطرنشان کرد : برگ برنده و وجه تمایز نساجی نسبت به سایر تیم های لیگ برتری هواداران خونگرمش هستند که سرمایه ای بزرگ برای این تیم محسوب می شوند.

بهروان ادامه داد : هر تیمی آرزوی داشتن چنین هوادارانی را دارد . هوادارانی که اکنون دیگر نماد غیرت و تعصب و عاشقی در کشور هستند و فوتبال ایران نساجی را با نام هواداران پرشورش می شناسند.

 این مسئول در پایان باری دیگر بحث حمایت تمام قد از مالکین نساجی را پیش کشید و عنوان کرد:  برای موفقیت تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتبال ‌کشور از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد چون نساجی به این سادگی ها به این جایگاه نرسیده است که به این سادگی بخواهد آنرا از دست بدهد.

بهروان گفت : ما و تمامی مسئولین شهری و استانی پشت نساجی و مالکین محترم باشگاه هستیم تا آنها با قدرت به کار خودشان در لیگ ادامه دهند و برای استان افتخار آفرینی کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k5vn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروع نا امید کننده نساج‌ها در آغاز؛ اما سرانجامی خوش در پایان

درخشش فرشاد فرجی در دیدار با اصالت ها
بهترین بازیکن دیدار دوتیم نساجی و سپیدرود