تاریخ انتشار: 1397/10/29 23:57
کد خبر: 113244

چرایی عدم حضور کیانی و علی محمدی در اردوی ترکیه

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد دلیل عدم حضور مهدی کیانی و جلال علی محمدی در اردوی ترکیه توضیحاتی ارائه داد.
چرایی عدم حضور کیانی و علی محمدی در اردوی ترکیه

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ضمن رد مصدومیت رسول نویدکیا گفت: رسول نویدکیا هیچ مصدومیتی ندارد. یخ درمانی ساده ای داشته و پا به پای سایر بازیکنان در حال تمرین است. اینکه فردا در دیدار دوستانه ما بازی می کند یا خیر هم تصمیم به صلاحدید امیرقلعه نویی دارد.

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد غیبت مهدی کیانی در اردوی ترکیه به دلیل مشکلات مالی و اینکه این بازیکن چه زمانی به سایر بازیکنان ملحق خواهد شد، توضیح داد: مهدی کیانی با پیگیری های وکیلش و همینطور تعهد باشگاه سپاهان، مشکلی برای ترک ایران ندارد و فردا به اردو ملحق می شود. البته این مشکل به دلیل مالیات های پرداخت نشده کیانی در زمان حضورش در تراکتورسازی است.

در نهایت فتاحی در مورد دلیل عدم حضور جلال علی محمدی هافبک این تیم هم بیان کرد: جلال علی محمدی کماکان بازیکن سپاهان است؛ هیچ تصمیم تازه ای برای صادر شدن رضایت نامه این بازیکن گرفته نشده و به دلیل مشکل انضباطی ای که داشتند، در سفر ترکیه همراه سپاهان نیست ولی علی محمدی بازیکن سپاهان است و تا رضایت باشگاه جلب نشود، رضایت نامه اش برای هیچ تیمی صادر نمی شود.

تیم فوتبال سپاهان که از رو جمعه صبح اردوی خود را در ترکیه آغاز کرده، فردا و در اولین دیدار تدارکاتی از سه بازی برنامه ریزی شده، از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف اسکوپی مقدونیه می رود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxd95

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیانی؛ رهبری تمام عیار در مرکز زمین برای طلایی پوشان