تاریخ انتشار: 1397/10/30 12:53
کد خبر: 113200

کمیته انضباطی رای به محرومیت شفر نداد!

برانکو و امیر قلعه نویی یک جلسه از همراهی تیم های خود محروم شدند و این به خاطر اظهارنظراتی است که در مورد داوری داشته اند.
 کمیته انضباطی رای به محرومیت شفر نداد!

محرومیت های اعلام شده برای این دو مربی انضباطی است و در اولین بازی رسمی اعمال خواهد شد. به همین خاطر برانکو به احتمال قوی محرومیت انضباطی خود را در بازی با سپیدرود در جام حذفی خواهد گذراند و بر خلاف امیر قلعه نویی می تواند در اولین بازی پرسپولیس در دور برگشت لیگ برتر روی نیمکت بنشیند.

در آن برهه از زمان صحبت هایی مبنی بر محرومیت شفر سرمربی تیم استقلال وجود داشت اما این اتفاق رخ نداد و بنا به گفته یکی از اعضای کمیته انضباطی پرونده بازی استقلال – پدیده بسته شده است و رای جدیدی در این باره صادر نمی شود.

اینکه چرا کمیته انضباطی رای به محرومیت شفر نداد به این خاطر بود، او بعد از بازی با پدیده در مورد داوری صحبت کرد اما صحبت های وی به گونه ای نبود که کمیته انضباطی را متقاعد به اعلام محرومیتش کند.

در صحبت های شفر بعد از بازی با پدیده می خوانیم:« نیمه اول مقداری خوب نبودیم در نیمه دوم اما گل زدیم که گل کاملا درست بود و آفساید نبود در دیدار با پیکان و سپاهان و پدیده به خاطر تصمیم های اشتباه داور نتوانستیم پیروز شویم شاید شانس نداریم شاید هم باید لباسمان را عوض کنیم و رنگ آبی برای داوران شاید خوب و محبوب نیست شاید باید رنگ سبز، زرد یا سفید باشد. 10 ، 9 امتیاز را به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم. در مورد داوری معمولا حرف نمی زنم اما الان باید در مورد داور حرف بزنم.۹۰ دقیقه جنگیدیم، گل هم زدیم، اما بازی مساوی شد. به بازیکنانم چه باید بگویم؟ ساق پای طارق خونریزی کرد. درست مثل ضربه‌ای که به سجاد آقایی در بازی با عمان زده شد. در آلمان رنگ سبز رنگ شانس است، شاید مجبور شویم رنگ لباسمان را عوض کنیم. دوباره می‌گویم تیم من ۹۰ تا ۹۴ دقیقه خوب بازی کرد و جنگید. نیمه دوم خیلی خوب فشار آوردیم. نویمایر دو موقعیت گل داشت، شاید واقعا شانس نداریم.»

اما برانکو از فدراسیون فوتبال خواسته بود داوری ها برای پرسپولیس همانند تیم های سپاهان و ذوب آهن باشد که این بدین معنی است داوری ها به سود سپاهان و ذوب آهن است و امیر قلعه نویی هم گفته بود علیرضا فغانی از روی عمد! به ضرر تیم او سوت می زند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45odx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های مثبت سرمربی استقلال برای هواداران