تاریخ انتشار: 1397/11/03 18:02
کد خبر: 112778

آغاز عملیات نصب چادرهای ورزشگاه نقش جهان از امروز

عملیات نصب چادرهای سقف ورزشگاه نقش جهان از امروز آغاز شد.

به نقل از سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در ادامه جلسه اخیر با حضور وزیر ورزش و جوانان پیرامون رفع مشکلات ورزشگاه نقش جهان، کریمی امروز چهارشنبه سوم بهمن ماه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیرعامل باشگاه سپاهان و نماینده شرکت فولادمبارکه از این ورزشگاه بازدید کردند.

ورزشگاه نقش‌جهان پس از چند سال وقفه در انجام عملیات تکمیل فاز دوم آن، در آبان ماه سال 95 با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. نصب چادرها و تکمیل طبقه دوم این ورزشگاه از جمله مواردی است که برای بهره برداری کامل، باقی مانده است.

طبق اعلام سعیدبخش معاون شرکت فولادمبارکه عملیات نصب چادرهای سقف ورزشگاه نقش‌جهان از امروز آغاز شد، اما نصب چادرها که در مجموع 120 قطعه است فرآیندی زمان‌بر است و پیمانکار قول داده که این کار تا پایان خردادماه سال 98 به پایان برسد.

وی افزود: پیمانکاری که انجام امور مربوط به طبقه دوم را بر عهده دارد نیز متعهد شده که اقدامات باقیمانده را تا سی‌ام بهمن ماه امسال به پایان برساند. مقاوم‌سازی سازه به پایان رسیده و نیم‌پله‌های موردنیاز برای طبقه دوم نیز ساخته شده و 1200 عدد از این نیم‌پله‌ها به ورزشگاه منتقل شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpboe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی سپاهان مقابل تیم اسکوپی مقدونیه