تاریخ انتشار: 1397/11/03 20:18
کد خبر: 112763

پیگیری تمرینات پرسپولیس در تهران

تیم فوتبال پرسپولیس دور تازه تمرینات خود را از امروز چهارشنبه در تهران آغاز کرد.
پیگیری تمرینات پرسپولیس در تهران

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که بعد از اردوی دوحه، سه روز استراحت داشتند دور تازه تمرینات خود را از عصر امروز آغاز کردند.

تمرین از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز چهارشنبه در زمین مجموعه نفت تهرانسر آغاز شد. در این تمرین ملی‌پوشان حاضر در جام ملت‌های آسیا‌، غایب بودند. از بازیکنان خارجی هم کسی حاضر نبود. ماریو بودیمیر و بوژیدار رادو شوویچ که فردا می‌رسند و بشار رسن هم مرخصی دارد. حمیدرضا طاهرخانی که قرار است در صورت نهایی شدن توافق‌ها به سپیدرود ملحق شود، در این تمرین غایب بود ولی سعید حسین پور به جمع سرخپوشان پیوست.

کریم باقری هم که در تمرینات دوحه شرکت نداشت، امروز به کادر فنی پیوست.

در تمرین امروز، آدام همتی هر چند حاضر بود ولی کنار زمین حاضر شد و نتیجه آخرین معاینات پزشکی را به اطلاع مسوولان تیم رساند. حسین ماهینی به دویدن کنار زمین همراه فیزیوتراپیست تیم پرداخت و محمد انصاری و محسن ربیع خواه نیز تمرینات اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز دنبال کردند.

تمرین سرخپوشان با کار بدنی آغاز شد که مارکو استیلینوویچ آن را در دو گروه هدایت می‌کرد. پس از آن، کار با توپ و سپس بازی فوتبال در قالب دو تیم قرمز و زرد در دستور کار بود.

گفتنی است؛ پرسپولیس فردا پنجشنبه از ساعت 10 صبح اولین تمرین خود را انجام خواهد داد و پس از آن برای بازی دوستانه بعدازظهر آماده خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obqpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ ستاره‌های سابق پرسپولیس به سپیدرود رشت پیوستند