تاریخ انتشار: 1397/11/04 11:57
کد خبر: 112694

استقلالی ها یک بازیکن خارجی دیگر خواهند خرید

استقلالی ها یک بازیکن خارجی دیگر خواهند خرید تا تیم خود را تکمیل کند.
استقلالی ها یک بازیکن خارجی دیگر خواهند خرید

سرپرست باشگاه استقلال ایران با اعلام خبر حضور گونکالوس در تهران، گفت: نامبرده امروز پس از حضور در ایفمارک و تست های پزشکی و تایید توسط این مرجع به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.

فتحی افزود: همان طور که قبلا هم اعلام کرده و به هواداران بیشمار و میلیونی مان قول داده بودم این بازیکن ملی پوش که سابقه عضویت در تیم ملی جوانان پرتغال و تیم ملی بزرگسالان گینه را در کارنامه خود دارد و همچنین در لیگ های معتبر و بزرگ اروپا نظیر لوشامپیونه فرانسه، لیگ برتر پرتغال، اسکاتلند، یونان، قبرس و ... بازی کرده و فقط در ۲ سال اخیر حدود ۳۵ گل به ثمر رسانده است به خط حمله تیم محبوبمان اضافه و وارد خانواده استقلال خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال اظهار امیدواری کرد این بازیکن پس از موفقیت در تست های پزشکی بتواند در کنار دیگر بازیکنان بزرگ و با تکنیک استقلال به توفیق هرچه بیشتر استقلال کمک نماید.

فتحی گفت جذب این بازیکن و مذاکرات با وی حدود یک ماه به طول انجامید و با نظر و درخواست سرمربی و به دور از هرگونه حاشیه و جنجال به مجموعه استقلال اضافه میشود و امیدوارم برای استقلال عزیز منشا اثر باشد.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد که این پایان جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات نیست و با توجه به این که جذب بازیکن طراز اول و در شان و حد نام بازیکنان داخلی خودمان و نام بزرگ استقلال زمان بر بوده و نیاز به دقت و مطالعه فنی همه جانبه و در آرامش کامل دارد، این نوید را به همه عاشقان استقلال و آبی پوشان میدهم که خبرهای خوش دیگری برای هواداران فهیممان خواهیم داشت که انشا الله به زودی از همین طریق به اطلاع شما خواهم رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvo9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدت دوری همام طارق از میادین مشخص شد

خبر خوب سایت ازبک برای استقلالی ها
اسماعیل از پاختاکور جدا شد؛