تاریخ انتشار: 1397/11/04 12:20
کد خبر: 112691

هواداران ذوب آهن در حال آماده سازی خود هستند

نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی از 10 روز دیگر آغاز می شود که در روزهای پایانی بهمن ماه، اهمیت بازیهای هیچ تیمی به اندازه دو تیم ذوب آهن و سایپا نخواهد بود.
هواداران ذوب آهن در حال آماده سازی خود هستند

این دو تیم علاوه بر شروع نیم فصل دوم باید آماده برگزاری یک یا دو پلی آف حساس در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2019 شود.

در این بین ذوب آهن که به دیدار مقابل نساجی به عنوان یک مصاف مهم برای شروع رقابتهای نیم فصل دوم و حسن ختامی بر نتایج ضعیف نیم فصل اول فکر می کند، باید علاوه بر این دیدار به فکر مصاف با برنده تیمهای الوحدات اردن و الکویت کویت باشد و تلاش کند تا با برد در این مصاف آماده رویارویی با الغرافه در دوحه شود.

بر این اساس و با توجه به برگزاری این دو مصاف حساس خانگی، هواداران ذوب آهن در حال آماده سازی خود هستند تا با حمایت از تیمشان در این دو دیدار در نیم فصل دوم شرایطی متفاوت را نسبت به نیم فصل اول برای تیمشان رقم بزنند و برای رسیدن به تیمی که می تواند دوباره یک ذوب آهن قدرتمند باشد، سازماندهی خوبی داشته باشند.

دیروز هم جلسه ای در همین ارتباط  با حضور سرگروههای هواداری ذوب آهن در اصفهان برگزار شد و به نظر می رسد ذوب آهن قصد دارد نیم فصل دوم را با شرایطی جدید آغاز نماید.

ناگفته نماند با اضافه شدن ضلع جنوبی استادیوم فولادشهر، این استادیوم شکل و شمایل جدیدی را هم به خود خواهد گرفت که احتمالا با حضور هواداران زیباتر هم خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgz6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: دهقان انتخاب ما برای حضور در کادر فنی بود

مقصد بعدی محسن مسلمان مشخص شد
اختصاصی فرتاک ورزشی؛