تاریخ انتشار: 1397/11/04 12:29
کد خبر: 112690

فرهادی: نیم فصل اول در امتیازگیری موفق نبودیم

بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز می‌گوید ماشین سازی در نیم فصل اول خوب بازی کرده اما در امتیازگیری چندان موفق نبوده است.
فرهادی: نیم فصل اول در امتیازگیری موفق نبودیم

اسماعیل فرهادی بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار درباره نتایج نیم فصل اول تیمش گفت: در شروع نیم‌فصل لیگ‌برتر تیم ما بازی‌های خوبی انجام داد اما در نتیجه‌گیری مخصوصا در بازی‌های اول نتوانستیم نتیجه لازم را بدست آوریم. در پنج هفته اول تا دقیقه ۸۰ بازی‌ها یک بر صفر به نفع ما بود ولی متاسفانه بازی‌های برده را با مساوی معاوضه می‌کردیم. در چهار بازی اول که می‌توانستیم دوازده امتیاز به دست‌ آوریم، با چهار مساوی، چهار امتیاز به دست آوردیم. در هفته‌های پایانی تیم ما خوب بازی کرد اما باز در امتیازگیری ناموفق بودیم. امیدوارم نیم فصل دوم همراه با کسب امتیاز مطلوب باشد و ماشین‌سازی که یک تیم ریشه دار و پرهوادار است را در پایان فصل در جایگاه خوبی ببینیم.

او در مورد اردوهای آماده‌سازی برگزار شده گفت: اردوی کیش، اردوی خوبی بود. ما حدود سیزده روز در آنجا بودیم و دو بازی دوستانه انجام دادیم. بعد از آن یک هفته در تبریز تمرین کردیم و الان در اردوی تهران به سر می‌بریم. در اینجا یک بازی دوستانه برابر نساجی مازندران انجام دادیم که بازی خیلی خوبی بود. امیدوارم در بازی با پرسپولیس به اهداف خود برسیم و نقاط ضعف و قوت خود را برطرف کنیم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

فرهادی در ادامه اظهار کرد: ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم این تمرینات سخت با نتیجه مطلوب همراه باشد. نیم فصل دوم همیشه برای تیم‌ها سخت بوده است. یک سری تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند، یک سری دیگر برای بقا در لیگ و دیگر تیم‌ها برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند. امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت است. امیدوارم حداقل در بازی‌های خانگی بتوانیم سه امتیاز لازم را بدست آوریم و بتوانیم امتیازهایی که در نیم‌فصل اول از دست دادیم را جبران کنیم.

او درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: خوشحالم که یک نفر از اعضای تیم ما در تیم ملی حضور دارد و برای ایران بازی کرده است. حسین کنعانی‌زادگان در دو بازی که برای تیم ملی انجام داد عملکرد خوبی داشته است. تیم ملی در کل با وجود اینکه با تیم‌های درجه دو یا سه آسیا رقابت‌ کرده، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. به غیر از بازی برابر عراق تیم ملی محک آنچنانی نخورد.

فرهادی ادامه داد: تیم ملی مقابل عمان با اینکه در دقایق اول پنالتی داد اما بازی خوبی انجام داد. کار تیم ملی از مرحله یک چهارم نهایی آغاز می‌شود. در آنجا رقبای سخت‌تری وجود دارند. امیدوارم تیم ملی را در مرحله فینال و در جایگاه قهرمانی ببینیم  که این مساله دور از دسترس هم نیست.

بازیکن ماشین‌سازی در پایان گفت: چین در کل حریف قدری برای ایران نیست. همیشه ما تیم چین را در ادوار مختلف توانسته ایم شکست دهیم. اما ژاپن در صورت صعود به نیمه‌نهایی می‌تواند حریف سختی برای تیم ملی باشد. با اینکه ژاپن مثل تیم جام جهانی نیست اما این تیم بسیار حرفه‌ای است و فوتبال خوبی ارائه می‌کند. امیدوارم که در این رقابت‌ها ایران پیروز میدان باشد و بتوانیم تیم ملی را در فینال جام ملت‌های آسیا مشاهده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgevw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان فیروز کریمی در ماشین سازی ماندنی شد