تاریخ انتشار: 1397/11/05 20:25
کد خبر: 112539

محسن مسلمان شکل تاکتیکی قهرمان نیم فصل را تغییر میدهد؟

مسلمان احتمالا همان مهره‌ای خواهد بود که جای خالی‌اش در مرکز زمین در تمام بازی‌های سپاهان احساس می‌شد.
محسن مسلمان شکل تاکتیکی قهرمان نیم فصل را تغییر میدهد؟

 هافبکی که در خط میانی می‌تواند مکمل خوبی برای مهدی کیانی جنگنده باشد. پاس‌های دقیق، تسلط روی توپ و البته تکنیک و خلاقیت بالای مسلمان در فاز هجومی، سپاهان را در نیم فصل دوم وارد شکل تاکتیکی جدیدی خواهد کرد. سپاهان با داشتن مسلمان علاوه بر برتری در کانال‌های کناری زمین(که بارزترین ویژگی این تیم در نیم فصل اول بود) حالا می‌تواند در بازی‌سازی از کانال میانی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
جذب علی قربانی و محسن مسلمان احتمالا سپاهان متفاوتی را راهی نیم فصل دوم مسابقات خواهد کرد. تغییر آرایش از 1-4-1-4به 2-4-4 و استفاده از 2مهاجم هدف احتمالی‌ترین شکل ترکیب سپاهان در نیم فصل دوم خواهد بود. لاین آپی که در بازی تدارکاتی برابر تیم اسکوپی مقدونیه هم مورد آزمایش قرار گرفت. در این شکل بازی محسن مسلمان قطعا یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان قلعه‌نویی خواهد بود.
به گزارش متریکا محسن مسلمان در نیم فصل اول با میانگین 81.1لمس توپ در هر 90دقیقه برترین بازیکن ذوب‌آهن از این حیث بود که نشان از میل بالای این بازیکن برای در دست داشتن نبض بازی دارد و ارسال 1پاس کلیدی در هر 90دقیقه از او هافبکی ساخته که اگر در فرم ایده‌آلش باشد، می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان هر مسابقه‌ای باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obqmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پیکان: این مهم ترین نیم فصل فوتبالم است