تاریخ انتشار: 1397/11/07 15:26
کد خبر: 112329

تلاش سپیدرودی ها برای صدور کارت بازی تازه واردها

تمرین تیم سپیدرود این روزها با حضور چندین چهره جدید پیگیری می‌شود.
تلاش سپیدرودی ها برای صدور کارت بازی تازه واردها

تیم سپیدرود برای بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس در جام حذفی آماده می‌شود. تعدادی از این بازیکنان مانند حسین ابراهیمی و محمدرضا مهدوی که از بند مصدومیت رهایی پیدا کردند در کنار تیم تمرین می‌کنند و در صورت صلاحدید علی کریمی مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد. البته این احتمال وجود دارد که سرمربی سپیدرود از این بازیکنان در بازی حذفی روز پنجشنبه استفاده نکند تا روند بهبودی آنها به خطر نیفتد و برای بازی لیگی مقابل سایپا کاملا آماده باشند.

از طرفی این روزها در تمرینات سپیدرود علاوه بر بازیکنانی مانند طاهرخانی و پیام صادقیان چندین بازیکن تازه وارد دیگر نیز دیده می‌شوند.حامد محمودی بازیکن مس رفسنجان از روز گذشته به تمرینات قرمزهای رشد اضافه شد.

عباس کوئیسیکول ساحل عاجی نیز 3-4 روز است در تمرینات سپیدرود حضور دارد. گفته می‌شود این بازیکن 20 ساله که سابقه بازی در تیم زیر 21 سال ساحل عاج را دارد توجه کادر فنی سپیدرود را به خودش جلب کرده و با توجه به اینکه قیمت مناسبی هم دارد به احتمال زیاد تا روز بازی با پرسپولیس قراردادش را نهایی خواهد کرد.

علاوه بر او یک مدافع راست گرجستانی قرار است به سپیدرود اضافه شود که او نیز در تیم زیر 21 سال گرجستان بازی کرده است.

فرزاد حاتمی مهاجم باتجربه فوتبال ایران که چند روزی است در تمرینات سپیدرود شرکت می‌کند، منتظر نهایی شدن قرارداد و صدور کارت بازی است.

بازیکنان تازه وارد سپیدرود هنوز قراردادی ثبت نکرده‌اند اما طی یکی دو روز آینده و با حضور علی کریمی بر سر تمرینات تیم، تکلیف آنها مشخص می‌شود.

مسئولان سپیدرود در تلاشند تا روز بازی مقابل پرسپولیس،‌کارت بازی این بازیکنان صادر شود تا دست سرمربی تیم در این بازی حساس جام حذفی باز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apd6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات حمیدرضا طاهرخانی بعد از پیوستن به سپیدرود