تاریخ انتشار: 1397/11/08 13:48
کد خبر: 112204

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال: هم قسم شدیم تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم

احمد سعادتمند، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که در خانواده استقلالی حضور داشته و آگاهی کامل از فوتبال دارد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال: هم قسم شدیم تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم

احمد سعادتمند در خصوص حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: ابتدا از وزیر ورزش و جوانان و مجمع باشگاه استقلال و همچنین عزیزانی که تا الان در هیئت مدیره و در خانواده خوب استقلال حضور داشتند، تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چطور می‌تواند به باشگاه استقلال کمک کند، گفت: در سوابق خدمتی‌ام جدا از اینکه در استان‌ها مدیرکل و معاون ورزشی بودم، در فدراسیون‌ها نیز سمت سرپرستی داشتم. در چهار باشگاه به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فعالیت می‌کردم. در سال 62، فوتبال جوانان و تیم منتخب مازندران را هدایت می‌کردم و در خانواده فوتبالی و استقلالی بودم. بیش از 30 سال در ورزش کشور هستم و آگاهی کامل به فوتبال و استقلال دارم و امیدوارم بتوانم به این باشگاه کمک کرده و کارها را با آرامش پیش ببریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همه اعضای هیئت مدیره هم قسم شدیم که به باشگاه کمک کنیم و برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. امیدوارم همه ما کمک کنیم تا استقلال مانند همیشه بدرخشد. استقلال پرافتخارترین تیم ما بوده و باشگاه مردمی است و شک ندارم به کمک همه و کسانی که در استقلال حضور دارند، بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

سعادتمند در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: پس از تشکیل جلسه هیئت مدیره استقلال، فتحی در رابطه با مباحث مالی و فنی در خدمت دوستان خواهد بود. آمده‌ایم که مشکلات را حل کنیم و انشاء‌الله که مشکلی نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39okl7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شفر درخواست مرخصی داد