تاریخ انتشار: 1397/11/08 14:05
کد خبر: 112201

منزوی: جلب رضایت هواداران خواسته وزیر ورزش از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال است

کامران منزوی، عضو جدید هیئت مدیره استقلال تأکید کرد که وزیر ورزش و جوانان از اعضای هیئت مدیره خواسته که رضایت هواداران استقلال جلب شود.
منزوی:  جلب رضایت هواداران خواسته وزیر ورزش از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال است

کامران منزوی درباره انتخابش به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به من لطف داشت و احساس کردند اندک تجربه‌ام می‌تواند به باشگاه استقلال کمک کند. به همین دلیل، از من خواستند که بیایم و بنده نیز پاسخ مثبت دادم.

وی در مورد درخواست مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: قرار شده تنها امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه در رابطه با امور باشگاه صحبت کند. خواسته وزیر ورزش این بود که توقع و رضایت هواداران را برآورده کنیم و رضایت آنها بالاترین چیز است.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال در خصوص مشکلات مالی باشگاه خاطرنشان کرد: ما همه چیز را از دور می‌بینیم و باید وارد مسائل باشگاه شویم و شرایط را بررسی کنیم. مشکلات استقلال جدا از شرایط کشور نیست و با کارهایی که صورت می‌گیرد، تلاش می‌کنیم این مشکلات کمتر شود.

منزوی در رابطه با شرایط تیم استقلال گفت: ما عضو هیئت مدیره استقلال هستیم و مسائل فنی تیم در اختیار مدیرعامل و معاونانش است. همانطور که از بخش اداری و مالی حمایت می‌کنیم، قطعا از بخش ورزشی و تیم نیز حمایت خواهیم کرد. چارچوب باشگاه در اختیار مدیرعامل است، مطمئن باشید فصل نوینی در باشگاه استقلال رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kbge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استعفای دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران از سمت خود