تاریخ انتشار: 1397/11/08 14:19
کد خبر: 112198

توضیحات زمانی درخصوص کنار رفتنش از هیئت مدیره استقلال

حسن زمانی، عضو پیشین هیئت مدیره استقلال تأکید کرد که خودش از هیئت مدیره کناره‌گیری کرده است.
توضیحات زمانی درخصوص کنار رفتنش از هیئت مدیره استقلال

حسن زمانی درباره انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال و کنار رفتن او اظهار داشت: خودم به وزیر ورزش و جوانان اعلام کردم که می‌خواهم کناره‌گیری کنم و نمی‌خواهم در هیئت مدیره استقلال باشم. با این وضعیتی که استقلال دارد و عدم حمایت‌ها، اداره باشگاه مقدور نبود.

وی در واکنش به این سؤال که آیا منظورش از عدم حمایت‌ها، شخص وزیر ورزش است، گفت: از کانال‌های مختلف حمایت نشدیم. کاری با وزیر ورزش ندارم، اما سیستمی که برای استقلال تعریف شده بود، درست نبود.  امیدوارم دوستان جدید در هیئت مدیره استقلال بتوانند مشکلات را حل کنند. من نظراتی داشتم که محقق نشد و بهترین راه این بود که خودم از هیئت مدیره بروم.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در خصوص سکوت یک سال اخیر و اینکه ظاهرا به او گفته بودند حق صحبت کردن ندارد، گفت: در زندگی‌ام، کسی جرأت نکرده به من بگوید چه کار کنم و چه کار نکنم. قطعا آینده روشنی در انتظار استقلال است و امیدوارم در مسیر موفقیت قدم بردارد.

زمانی در رابطه با بحث پیش خور کردن پول اسپانسر در دوره مدیریت رضا افتخاری و اینکه آیا خودش در جریان این مسئله بوده است، گفت: اصلا چنین چیزی نبود. این سیستم همیشه بوده که هر فصل پولی را به عنوان پیش پرداخت بگیرید، اما پیش خور نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kdne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منزوی:  جلب رضایت هواداران خواسته وزیر ورزش از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال است