تاریخ انتشار: 1397/11/08 16:47
کد خبر: 112178

فتحی: امیدوارم هیات مدیره جدید منشأ خیر و برکت برای باشگاه استقلال باشد

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که شروع به کار هیئت مدیره جدید استقلال، منشأ خیر و برکت برای باشگاه بزرگ و مردمی استقلال باشد
فتحی: امیدوارم هیات مدیره جدید منشأ خیر و برکت برای باشگاه استقلال باشد

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با سایت این باشگاه ضمن تشکر از عنایت ویژه وزیر ورزش و جوانان و ریاست مجمع باشگاه استقلال در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره، به اعضای جدید  خوش آمد گفته و برای آنان آرزوی موفقیت کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اعضای جدید با توجه به سابقه کاری خود و توانمندی در حوزه‌های ورزشی و اقتصادی قطعا می‌توانند به پیشرفت و ترقی باشگاه در همه ابعاد و زمینه‌ها کمک و مساعدت کنند.

وی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی اعضای هیئت مدیره سابق اکبر عباسی ملکی، جواد قراب، حسن زمانی و رضا افتخاری تقدیر و تشکر کرده و اعلام کرد این بزرگواران در زمان تصدی خود در هیئت مدیره از هیچ کوششی در جهت اعتلای باشگاه دریغ نکردند و من وظیفه خود می‌دانم از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: امیدوارم شروع به کار هیئت مدیره جدید منشأ خیر و برکت برای باشگاه بزرگ و مردمی استقلال باشد که قطعا همین طور خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpe8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات زمانی درخصوص کنار رفتنش از هیئت مدیره استقلال