تاریخ انتشار: 1397/11/10 23:00
کد خبر: 111863

پیش بازی سپیدرود - پرسپولیس؛ نمایش سرخپوشان از پنجره باز؛ پسران میرزا به دنبال درخشش

سپیدرود رشت و پرسپولیس در جام حذفى به مصاف یکدیگر مى روند.
پیش بازی سپیدرود - پرسپولیس؛ نمایش سرخپوشان از پنجره باز؛ پسران میرزا به دنبال درخشش

 در یکى ازبازى هاى باقى مانده از مرحله یک هشتم جام حذفى، پنج شنبه دو تیم سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در مقابل هم صف آرایى مى کنند.

پرسپولیس که با ۵ قهرمانى و ٢ دو نایب قهرمانى از جمله تیم هاى موفق در این رقابت ها است، در چند سال اخیر توفیقى در کسب این جام بدست نیاورده است. این بازی اولین دیداری می باشد که بعد از یکسال محرومیت نقل و انتقالاتى می‌توانند با نفرات جدید خود به میدان بروند. تیم برانکو على رغم موفقیتى که در این چند سال در لیگ برتر داشته اما در جام حذفى ناکام مانده است و هر سال با حذف از گردونه رقابت ها خارج مى شود. آنها این بار می‌خواهند که در جام حدفى نیز مثل لیگ برتر بعنوان مدعى ظاهر شوند.

تیم سپیدرود هم که امسال شرایط خوبى در لیگ برتر ندارد و با تعویض سرمربى و مالک باشگاه همچنان خطر سقوط به دسته اول را احساس مى کند با خرید چند بازیکن در تعطیلات نیم فصل مى خواهد شانس خود را براى جام حذفى امتحان کند و با روحیه مناسب به استقبال نیم فصل دوم لیگ برتر بروند.

در یکسال اخیر این دو تیم سه بار به مصاف هم رفتند که با برترى پرسپولیس همراه بوده است و على کریمى سرمربى سپیدرود رشت انگیزه هاى زیادى دارد تا بتواند بعنوان سرمربى پرسپولیس را متوقف کند تا توانایى هاى خود را در این عرصه اثبات کند.

با توجه به درخشش داماشی ها در جام حذفی و صعود به فینال جام حذفی، این بار سپیدرودی های به دنبال آن هستند که خودی نشان دهند و حتی با پیروزی در این دیدار و مرحله بعد به فینال جام حذفی راه یابند تا شاهد یک ال‌گیلانو در فینال باشیم.

این بازى روز پنجشنبه ساعت 16:15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار مى شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obz5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبین مشخص شدند؛دستان جادوگر مقابل برانکو خالیست!