تاریخ انتشار: 1397/11/11 11:26
کد خبر: 111824

آخرین نیمکت‌نشینی جوان‌ها در پرسپولیس؟

بازگشت سیدجلال حسینی، تعداد غایبان پرسپولیس در بازی با سپیدرود را به هشت نفر رساند. علیرضا بیرانوند، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، حسین ماهینی، آدام همتی و البته مهدی ترابی بازیکنانی هستند که برای حضور در بازی پنجشنبه شانسی ندارند.
آخرین نیمکت‌نشینی جوان‌ها در پرسپولیس؟

از این جمع، انصاری و ماهینی مدت‌هاست مصدومند، ربیع‌خواه حدود دو هفته پیش در اردوی قطر مصدوم شد و کامیابی‌نیا یک جلسه محرومیت لیگ برتری‌اش همزمان شده با این بازی. ترابی هم که تازه با تیم‌ملی به تهران برگشته، مثل کمال محروم است و بیرانوند به دلیل حضور ثابت در همه بازی‌های تیم‌ملی فعلا استراحت خواهد کرد. از سوی دیگر آدام همتی که تازه جراحی کرده، جدیدترین مصدوم تیم برانکو است و رسن هم بعد از این بازی به جمع هم‌تیمی‌هایش ملحق می‌شود.
در چنین شرایطی برانکو مثل یک سال گذشته در بازی با سپیدرود هم جوان‌های گمنامش را روی نیمکت خواهد نشاند و آنها می‌توانند به حضور چند دقیقه‌ای در این بازی امید ببندند. در واقع غیر از ماریو بودیمیر کروات که آی‌تی‌سی‌اش هنوز به باشگاه نرسیده، سعید حسین‌پور، محمدامین اسدی، ابوالفضل درویش‌وند، احسان حسینی و سعید کریمی حتما روی نیمکت خواهند نشست و محمد نادری هم تنها در صورت بازی نکردن سیدجلال شانس بازی پیدا خواهد کرد که البته دور از ذهن به نظر می‌رسد.
با این حال شاید این مسابقه، آخرین نیمکت‌نشینی جوان‌های پرسپولیس در بازی‌های پیش‌رو باشد و آنها به‌زودی باید بروند روی سکو چرا که در عین تداوم دوران آماده‌سازی انصاری و ماهینی، بازیکنانی مثل ربیع‌خواه، رسن، بیرانوند، ترابی و کامیابی‌نیا هم پیش از بازی با پدیده به تیم اضافه خواهند شد و در این شرایط بعید است جایی برای جوان‌ها در فهرست باقی بماند. شاید فقط یکی از خوش‌شانس‌ترین‌هایشان هر هفته به خاطر مصدومیت یا محرومیت بازیکنان اصلی اندک فرصتی برای نیمکت‌نشینی و حضور در اردوها داشته باشد.
از طرفی با توجه به کمبود بازیکن در پرسپولیس طی یک سال گذشته، برانکو دیگر مجبور نیست برای پر کردن لیستش دو دروازه‌بان را روی نیمکت بنشاند و این یعنی نیمکت‌نشینی‌های درویش‌وند هم احتمالا از بازی با پدیده به پایان خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45or5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در قطر نه سرمربی دارد، نه بازیکن تعویضی