تاریخ انتشار: 1397/11/12 16:52
کد خبر: 111655

واکنش برانکو به پیشنهاد تیم ملی؛ با پرسپولیس قرارداد دارم!

سرمربی پرسپولیس در واکنش به احتمال پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران گفت: یکسال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.
واکنش برانکو به پیشنهاد تیم ملی؛ با پرسپولیس قرارداد دارم!

برانکو درباره احتمال ارائه پیشنهاد برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران، گفت: «اصلاً نمی دانم که به دنبال سرمربی هستند یا نه. این مساله به فدراسیون، آقای تاج و همکارانشان مربوط می شود. آن ها کارشان را آنالیز می کنند و بهترین تصمیم را می گیرند. من مربی پرسپولیس هستم. ۶ ماه پیش نیز قراردادم را تمدید کردم و یک سال و نیم دیگر هم با این تیم قرارداد دارم.»

برانکو درباره پاسخ منفی بیرانوند به پیشنهادهای خارجی و ماندن در پرسپولیس بیان کرد: «کاملاً از ماندن بیرانوند خوشحالیم. کیفیت او برایمان روشن بوده و می دانیم بهترین دروازه بان آسیاست. او ارزش اروپایی و جهانی دارد. همچنین می دانستیم که احتمال دارد پیشنهاداتی داشته باشد که نتوان ردشان کرد. به همین خاطر از دو سال پیش رادوشوویچ را گرفتیم تا همیشه یک جایگزین باکیفیت داشته باشیم. امیدواریم بیرانوند انگیزه مضاعفی برای بهتر کار کردن داشته باشد چون تازه ابتدای کارش است و جای زیادی برای پیشرفت دارد. اینکه چه اتفاقی برای او خواهد افتاد، خواهیم دید. باشگاه وضعیت او را مشخص کرده و اگر بخواهد برود، باید همه نفع داشته باشند. هم باشگاه و هم بیرانوند. این، حرفه ای گری است و این اقدامات حرفه ای است که سرنوشت باشگاه مشخص می شود. اما فعلاً خوشحالیم که بیرانوند با ما هست و باهم به اهدافمان می رسیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzx5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و برانکو، عامل مشکلات تیم ملی؟!
اختصاصی فرتاک ورزشی|