تاریخ انتشار: 1397/11/13 13:10
کد خبر: 111557

برانکو،نوراللهی را در ترکیب اصلی پرسپولیس نگه خواهد داشت؟

محرومیت کمال کامیابی نیا از بازی با پدیده احتمالا احمد نوراللهی را علی رغم خستگی حضور در اردوی تیم ملی، در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس نگه خواهد داشت.
برانکو،نوراللهی را در ترکیب اصلی پرسپولیس نگه خواهد داشت؟

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی اش در نیم فصل دوم موفق شد سپیدرود را از پیش رو برداشته و با گل دقایق پایانی سعید کریمی، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. برانکو ایوانکوویچ که در این بازی از مهدی شریفی، مهدی شیری، سعید کریمی و ماریو بودیمیر به عنوان خریدهای جدید استفاده کرده بود، باتوجه به محرومیت کامیابی نیا و مصدومیت محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی را نیز در ترکیب اصلی قرار داد تا یک روز پس از حذف تیم ملی، شماره 8 پرسپولیس 90 دقیقه پرفشار را سپری کند.

در طول مسابقه نیز هافبک ملی پوش سرخ ها دچار مصدومیت شد و همین موضوع نگرانی هایی را برای هواداران و کادرفنی ایجاد کرد اما او در نهایت توانست 90 دقیقه در زمین مسابقه حاضر شود.

اکنون سرخپوشان پایتخت یک دیدار حساس دیگر را هم پیش رو دارند. آن ها باید مقابل پدیده مشهد قرار بگیرند و در این بازی نیز کمال کامیابی نیا به دلیل اخراج در بازی با سپاهان، حضور نخواهد داشت. در چنین شرایطی علی رغم بازگشت ربیع خواه، باتوجه به حساسیت بازی با پدیده، شانس احمد نوراللهی برای حضور فیکس در ترکیب بسیار زیاد است.

در صورتی که او در بازی با پدیده هم بازی کند، بر خستگی اش افزوده خواهد شد اما بدنسازی بسیار خوب پرسپولیسی ها در ابتدای فصل باعث شده تا نوراللهی و دیگر بازیکنان مشکلی برای حضور مداوم در مسابقات پرفشار نداشته باشند. تیم های پرسپولیس و پدیده، روز چهارشنبه به مصاف هم می روند و برانکو برای ایجاد شادابی هرچه بیشتر در وضعیت جسمانی شاگردانش، امروز را به آن ها استراحت داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpdb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی به بازی بعدی پرسپولیس می‌رسد