تاریخ انتشار: 1397/11/14 14:46
کد خبر: 111417

تائیدیه فدراسیون و پاسخ ایفمارک برای ثبت قرارداد پاتوسی به سازمان لیگ ارسال نشده است

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تا این لحظه تائیدیه کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و مرکز پزشکی ایفمارک برای ثبت قرارداد پاتوسی در سازمان لیگ به دست ما نرسیده است.
تائیدیه فدراسیون و پاسخ ایفمارک برای ثبت قرارداد پاتوسی به سازمان لیگ ارسال نشده است

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر در خصوص اینکه آیا  پاتوسی بازیکن استقلال می‌تواند طبق قانون قراردادش را در سازمان لیگ به ثبت برساند یا خیر گفت: همانطور که می‌دانید شب گذشته آخرین شب نقل و انتقالات بود و ما تا پاسی از  شب در سازمان لیگ برای پیگیری امور ثبت قرارداد بازیکنان حضور داشتیم. قرارداد بازیکن نامبرده به رویت ما رسیده است اما رویت ملاک عمل و تصمیم گیری برای سازمان لیگ نخواهد بود.

وی افزود:برای سازمان لیگ 2 مساله مهم است، نه تنها در مورد پاتوسی بلکه در مورد همه بازیکنان خارجی شرایط به همین شکل است که روابط بین الملل فدراسیون فوتبال شرایط حضور این بازیکن را تائید کند که آیا وی شامل بندهای قانونی حضور در لیگ ایران می‌شود یا خیر.

محموزاده افزود:برای ثبت قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ تائیدیه ایفمارک و تست های پزشکی نیز دومین مساله است که تا این لحظه هم فدراسیون فوتبال و هم ایفمارک تا این لحظه تائیده ثبت قرارداد این بازیکن را برای سازمان لیگ ارسال نکرده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqaop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام خداحافظی پاتوسی برای هواداران کیپ تاون (عکس)