تاریخ انتشار: 1397/11/14 17:39
کد خبر: 111392

رادوشوویچ: امیدوار نگه داشتن میلیون‌ها هوادار لذت‌بخش است

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در بازی‌های دوستانه هم به دنبال پیروزی هستیم.

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب علیرضا بیرانوند، این شانس را پیدا کرد تا مقابل سپیدرود رشت در ترکیب اصلی به میدان برود و اتفاقاً عملکرد خوبی هم داشت. این بازیکن امیدوار است در بازی‌های آینده، باز هم مجالی برای حضور در میدان داشته باشد و در ترکیب اصلی قرار بگیرد. البته باید به رادو حق داد زیرا انصافاً رقابت کردن با بیرانوند که گلر اول تیم ملی ایران است و به شهرت جهانی رسیده، بسیار سخت به نظر می‌آید.

دیروز رادو به ما گفت: «بازی دشواری در رشت انجام دادیم. زمین چمن مصنوعی اصلاً مساعد نبود و باید بگویم بازیکنان دو تیم خوش‌شانس بودند که به مصدومیت طولانی دچار نشدند. ما از ابتدا کار را با حمله شروع کردیم ولی تیم حریف هم خیلی خوب بازی کرد و بار‌ها موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه ما ساخت که توانستیم به خوبی از عهده مهار آن برآییم و به پیروزی دست پیدا کنیم.»

این دروازه‌بان اضافه کرد: «در طول بازی تلاش کردم یکی از بازیکنان مؤثر تیمم باشم. می‌خواستم به این شکل از اعتمادی که کادر فنی به من دارد، تشکر کنم. بازی در پرسپولیس واقعاً لذت‌بخش است زیرا برای امیدوار و خوشحال کردن میلیون‌ها نفر می‌جنگیم. من می‌خواستم بهترین عملکردم را داشته باشم تا خیال هواداران و مربیان از دروازه راحت شود. بار دیگر هم توانستم بدون گل خورده، یک بازی را به پایان برسانم و در جام‌حذفی، با برد به تهران برگردیم. این هم یک بازی دیگر بود که بدون گل خورده و البته با کسب برد، به پایان رساندم. هر بار درون دروازه پرسپولیس ایستادم، بازی را برده‌ایم!»

از رادوشوویچ در مورد شروع نیم‌فصل دوم هم پرسیدیم که گفت: «برای پرسپولیس هیچ فرقی نمی‌کند در چه تورنمنتی به میدان برود. ما فقط می‌خواهیم از هر بازی، پیروزی به دست بیاوریم. حتی در بازی‌های تدارکاتی هم مثل دیدار‌های رسمی، همه بازیکنان کنار هم می‌جنگند تا به پیروزی برسیم. نسبت به نیم‌فصل اول، شرایط بهتری داریم و بازیکنان بسیار خوبی به تیم اضافه شده‌اند. این موقعیت برای ما ایجاد می‌شود که با قدرت بیشتری به راه خود ادامه بدهیم و پا، پس نمی‌کشیم.»

او در نهایت گفت: «من همیشه دنبال شانس‌هایی برای حضور در میدان هستم. هر وقت کادر فنی به من بازی بدهد، با تمام انگیزه‌هایم درون دروازه قرار می‌گیرم و می‌خواهم توانایی‌هایم را نشان بدهم. شانس زیادی برای خودم قائل هستم که بیشتر از این‌ها بازی کنم و در این تیم مؤثر باشم. مطمئناً هواداران هم در ادامه بیشتر به من انرژی و انگیزه می‌دهند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxowx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان مورد علاقه برانکو در آستانه تمدید قرارداد با سرخ پوشان