تاریخ انتشار: 1397/11/15 19:00
کد خبر: 111260

استقلال خوزستان 0 - ماشین سازی تبریز 1؛ سبزقباها فاتح جدال شش امتیازی در دیار آبی دلان

نخستین دیدار دور برگشت نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ماشین سازی تبریز همراه بود.
استقلال خوزستان 0 - ماشین سازی تبریز 1؛ سبزقباها فاتح جدال شش امتیازی در دیار آبی دلان

اولین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم با سوت شاهو اصلانی، قاضی این بازی آغاز می شود. بازی با استقبال کم هواداران اهوازی و البته چمن نامساعد ورزشگاه غدیر اهواز همراه بوده است. اولین خطر جدی این دیدار را میزبان بر روی دروازه ماشین سازی پدید می آورد. در دقیقه 4 ضربه سر ایوب کلانتری به شکل خطرناکی از کنار دروازه ماشین سازان عبور می کند. در دقیقه 7، ماشین سازی خیلی زود توسط محمد اهل شاخه به گل اول این دیدار دست می یابد. با پذیرش این گل، بازیکنان استقلال  خوزستان که شرایط بدی در جدول رده بندی لیگ دارند، فشار حملات خود بر روی دروازه ماشین سازی شدت می بخشند.

 دقیقه 13 شوت سعید زارع را فرناندو دخسوس، گلر ماشین سازان به خوبی برگشت داد. بازی کاملا در اختیار آبی پوشان خوزستانی است و آن ها سعی دارند در همین نیمه اول بازی را به تساوی بکشانند.

در دقیقه 32 بازهم سعید زارع از روی پاسِ چیپ زیبای مصطفی کیانی صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت بی دقت این بازیکن، تنها یک کرنر را برای آبی پوشان در پی داشت. ارسال ایوب کلانتری از نقطه کرنر با ضربه سر احمد آل نعمه همراه بود که بازهم دخسوس با یک سیو عالی، مانع از فرو ریختن دروازه ماشین سازی شد. در دقایق اضافه نیمه اول بازی، شوت سنگین رضا خالقی فر را گروسیان و سپس در ادامه مدافعان استقلال خوزستان، برگشت دادند تا اختلاف در آخرین دقایق این نیمه به دو گل نرسد. نیمه اول این دیدار با برتری 1-0 ماشین سازی به پایان می رسد.

در نیمه دوم برخلاف نیمه اول که بازی هیجان زیادی داشت، تاکنون که 10 دقیقه از زمان بازی در این نیمه می گذرد، اتفاق خاصی بر روی دروازه های دو تیم رخ نداده است. در دقیقه 54، محمد خرم‌ الحسینی از ماشین سازی و یک دقیقه پس از آن هم احمد آل نعمه از استقلال خوزستان از داور بازی، کارت زرد دریافت می کنند.

 در دقیقه 59 مهاجم استقلال خوزستان، رضا درویشی در برخورد با اهل شاخه بر روی زمین افتاد؛ مهاجم استقلال خوزستان در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشت که شاهو اصلانی، داور بازی با او هم عقیده نبود.اشتباه و ناهماهنگی فرید کریمی و دخسوس در دقیقه 65 می رفت تا یک گل بادآورده را تقدیم استقلال خوزستان کند که در نهایت این توپ به کرنر رفت. در دقیقه 69 سبزپوشان ماشین سازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه دقیق و پرقدرت سعید مهری را گروسیان از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

در دقیقه 73، وحید خشتان از روی پاس بلند آل نعمه صاحب موقعیت گلزنی می شود که شوت روپای این بازیکن را بازهم دخسوس با عکس العملی فوق العاده مهار می کند. بازیکنان استقلال خوزستان تسلط کاملی بر توپ و میدان دارند ولی واکنش های دخسوس مانع از گلزنی آن ها شده است. دقایق باقی مانده نیمه دوم نیز سودی به حال آبی پوشان خوزستانی ندارد تا با سوت پایان بازی توسط شاهو اصلانی، ماشین سازان در اولین بازی نیم فصل دوم خود به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابند.

ترکیب دوتیم:

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، ایوب کلانتری، احمد آل‌نعمه، سعید زارع، امیرحسین باقرپور، سید ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، وحید نامداری، محمد شریفی، وحید خشتان و رضا درویشی

ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمد اهل‌شاخه، احمدرضا زنده‌روح، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، سعید مهری، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌الحسینی، فرید بهزادی‌کریمی، رضا خالقی‌فر و احسان تاییدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l85ye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه‌ای ماشین سازی مقابل استقلال خوزستان