تاریخ انتشار: 1397/11/15 21:11
کد خبر: 111249

عکس | برانکو باز به شریفی فرصت می‌دهد؟

مهدی شریفی که بعد از نیم فصل تمرین در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ در جدال با سپیدرود اولین حضور رسمی‌اش را پشت سر گذاشت، نتوانست نمایش مدنظر کادرفنی را به اجرا بگذارد و اولین تعویضی این تیم لقب گرفت.

وینگر سابق سپاهان که بعد از قرار گرفتن در لیست مازاد زردپوشان اصفهانی با پیشنهاد مناسبی از پرسپولیس به این تیم پیوست، نیم فصل تمرینات فشرده را در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشت.

او که در نیم فصل با پیشنهاد حضور قرضی در سپیدرود مواجه شده بود، در ادامه تصمیم به حضور در تمرینات گرفت تا برای نیم فصل دوم آماده شود. اولین بازی رسمی شریفی برای پرسپولیس در جدال جام حذفی مقابل سپیدرود رقم خورد و او در ترکیب اصلی از سوی برانکو ایوانکوویچ مجوز بازی گرفت.

شریفی اما در استادیوم سردار جنگل و برابر سپیدرود نتوانست در نیمه اول خواسته‌های کادرفنی را به اجرا بگذارد و این اتفاق باعث شد تا سرمربی سرخپوشان تدابیر تاکتیکی خود را تغییر دهد و در ابتدای نیمه دوم شریفی را از زمین خارج کند. اکنون در شروع دوباره لیگ و در جدال با پدیده مشهد باید دید برانکو به این بازیکن فرصت دوباره‌ای خواهد داد تا اینبار در حضور هواداران تیم به نمایش توانایی‌های خود بپردازد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ke69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی ستاره پرسپولیس جدی تر شد