تاریخ انتشار: 1397/11/16 20:07
کد خبر: 111116

سپیدرود 2 - سایپا 2؛ جدال پرگل جادوگر و شهریار بدون برنده

در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر خلیج فارس، تیم های سپیدرود و سایپا از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار با نتیجه ۲-۲ پایان یافت.
سپیدرود 2 - سایپا 2؛ جدال پرگل جادوگر و شهریار بدون برنده

بازی با عملکرد طوفانی سپیدرود آغاز شد. شاگردان علی کریمی که در خانه بازی می کردند به دنبال گلزنی و پیش افتادن از رقیب قدرتمند خود بودند. همان ابتدای کار و در دقیقه ۹، حسین شنانی زاده، هافبک سپیدرود موفق به بازکردن دروازه حامد فلاح زاده شد. پس از گل سپیدرود، سایپا و علی دایی که نمی خواستند به این زودی از حریف خود شکست بخورند، دست به بازی تهاجمی و بی محابا زدند. سرانجام در دقیقه ۲۱، رضا اسدی قفل دروازه سپیدرود را باز کرد. این گل حملات فراوان تیم کریمی را در پی داشت. چیزی از گل اسدی نگذشته بود که در دقیقه ۲۴، حسین شنانی زاده برای دومین بار برای سپیدرود گلزنی کرد. پس از گل دوم سپیدرود، بازهم شاهد بازی تهاجمی تیم دایی بودیم. تنها ۵ دقیقه پس از گل دوم سپیدرود،‌ رضا علیاریِ پیش تاخته روی کرنر ارسالی از سوی معین عباسیان، با ضربه سری دقیق برای دومین بار دروازه ملکی را باز کرد. در ادامه توپ مدام بین دو تیم رد و بدل می شد اما هیچکدام از دو تیم دیگر توانایی گلزنی نداشتند. نیمه اول با نتیجه ۲-۲ پایان یافت.

برخلاف ۴۵ دقیقه ابتدایی، نیمه دوم با عملکرد متعادل دو تیم آغاز شد. از ابتدای کار شاهد بازی آرامی بودیم و عملکرد بهتر مدافعین و دروازه بان ها نسبت به بازیکنان تهاجمی، حرف اول را می زد. هر دو تیم فرصت های نصف و نیمه ای بدست می آوردند که اصولا با بازی بهتر خطوط دفاعی و یا ضربات ضعیف بازیکنان تهاجمی دفع می شد. بازی به این سبک ادامه یافت و هیچکدام از دو تیم برتری خاصی نسبت به هم نداشتند. سرانجام با سوت علیرضا فغانی، بازی با نتیجه ۲-۲ پایان یافت.

ترکیب دوتیم:

سپیدرود: کوروش ملکی، ابراهیم لطفی، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدى،امین منصوریان، حسین ابراهیمی، محمد علیزاده، میثم فردوسی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی و حسین شنانی

سایپا: حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، رضا اسدی، امیدخالدی، معبین عباسیان، آرمان رمضانی، محمدرضا سلیمانی و پیمان میری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdr7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی مهیای جدال برابر علی دایی