تاریخ انتشار: 1397/11/17 15:52
کد خبر: 111008

هنوز هم می‌گویم کنعانی زادگان یکی از بهترین‌ها است

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: باید برای تورنمنت‌های بعدی از کنعانی‌زادگان حمایت کنیم.
هنوز هم می‌گویم کنعانی زادگان یکی از بهترین‌ها است

محمد اهل شاخه در خصوص پیروزی ماشین‌سازی پس از ۸ هفته ناکامی مقابل تیم استقلال خوزستان، گفت: ما قبل از تعطیلات نیم فصل هم بازی‌های خوبی انجام دادیم، در تعطیلات عزم‌مان را جزم کردیم که نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم. بعد از حدود ۵۰ روز تعطیلی درست است که بازی کیفیت جالبی نداشت، اما با یکدلی که بین بچه‌ها بود به برد رسیدیم. این بازی برای ما ۶ امتیازی بود چون بازی اول نیم فصل بود و پیروزی در آن خیلی به ما کمک کرد.

اهل شاخه در ادامه گفت: اردوهای خوبی که در کیش و تهران پشت سر گذاشتیم  و همین اردوها کمک کردند تا وفاق و همدلی در تیم ایجاد شود. در دیدار مقابل استقلال خوزستان خدا را شکر در روزی که خیلی خوب نبودیم توانستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص گلی که مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند، گفت: وقتی ضربه زده شد، توپ را تعقیب کردم و با توجه به جا ماندن دفاع حریف، توانستم به توپ ضربه بزنم. خدا را شکر توانستیم با این گل سه امتیاز بازی را بگیریم. هر آدمی وقتی گل ۳ امتیازی می‌زند خوشحال می‌شود، من هم با تمام وجودم خوشحالم که توانستم ۳ امتیاز باارزش برای تیمم به ارمغان بیاورم. اکنون وجدانم راحت است که توانسته‌ام هواداران را شاد کنم.

وی در مورد این که پیش از جام ملت‌های آسیا از حسین کنعانی‌زادگان حمایت کرده بود، گفت:‌هنوز هم سر حرفم هستم. حسین یکی از مدافعان میانی خوب فوتبال ایران است. او در تیم ملی سه بازی انجام داد که در دو بازی فوق‌العاده بود. در بازی با ژاپن هم تا گل اول حریف یکی از بهترین‌ها بود. می‌توانیم بگوییم او تجربه زیادی نداشت، اما بازیکنان باتجربه‌ای کنارش بودند. او اشتباه کرد، ۵-۴ نفر دیگر هم اشتباه کردند. به نظرم حسین کم‌تجربه‌ترین بازیکن آن میدان بود، ولی بازیکنان باتجربه‌ای که سال‌هاست در تیم ملی هستند هم اشتباه کردند. این مسائل دست به دست هم داد تا آن اتفاق بیفتد. نباید او را مقصر دانست. من هنوز هم می‌گویم حسین یکی از بهترین‌ها است.

اهل شاخه در خصوص انتقاداتی که از کنعانی‌زادگان می‌شود، گفت: همه و حتی خود من از حسین انتظار نداشتیم چنین اشتباهی را مرتکب شود اما تا این حد هم نباید از او انتقاد کرد. هر کسی در زندگی‌اش اشتباهاتی مرتکب می‌شود. شاید چون همه از تیم ایران انتظار برد داشتند، این هجمه‌ها ایجاد شد، اما نباید تمام این هجمه‌ها به سمت حسین باشد. او در این تورنمنت نشان داد یکی از فوتبالیست‌های خوب ایران است. ما این تورنمنت را از دست دادیم، باید به او کمک کنیم تا در تورنمنت‌های بعدی از او به نحو احسن استفاده کنیم. به نظر من این بازی برای او تجربه‌ای شد و دیگر فکر نمی‌کنم در کل عمر فوتبالی‌اش چنین اتفاقی برای او تکرار شود. از همه اهالی فوتبال می‌خواهم حسین را حمایت کنند و امیدوارم به پیشرفت بیشتری برسد. 

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد ادامه راه این تیم در این فصل لیگ برتر گفت: ما در نیم فصل دوم متفاوت‌تر از نیم فصل اول خواهیم بود. در نیم فصل اول در گلزنی مشکل داشتیم اما در تعطیلات این را تقویت کردیم. خدا را شکر با اینکه در فشار بدنسازی بودیم، اولین بازی را با برد شروع کردیم. ان‌شاءالله از بازی با صنعت نفت هماهنگ‌تر می‌شویم. در بازی با استقلال خوزستان نشان دادیم که تغییر کردیم. از این به بعد بازی‌های خوب ماشین‌سازی را می‌بینید و امیدوارم در نیم فصل دوم بردهای بیشتری کسب کنیم تا هواداران، تیم محبوبشان را در رتبه‌های تک‌رقمی جدول ببینند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epyop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیر صعودی سردار بوکان با داریوش هرمزی / این سردار دوست‌داشتنی است!