تاریخ انتشار: 1397/11/17 20:36
کد خبر: 110982

پرسپولیس 2 - پدیده شهرخودرو 0؛ ناکامی مجدد یحیی برابر برانکو؛ بازگشت ارتش سرخ به جایگاهی آشنا

در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته شانزدهم دو تیم پرسپولیس تهران و پدیده مشهد از ساعت 17 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.
پرسپولیس 2 - پدیده شهرخودرو 0؛ ناکامی مجدد یحیی برابر برانکو؛ بازگشت ارتش سرخ به جایگاهی آشنا

دو تیم پرسپولیس تهران و پدیده مشهد در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و هر تیمی که در این دیدار پیروز می شد می توانست به صدر جدول رده بندی صعود کند.

نیمه اول این بازی با حملات پدیده آغاز شد و حدود 15 دقیقه سفید پوشان پدیده بهتر از سرخ ها کار کردند که مدافعان پرسپولیس و علیرضا بیرانوند مانع از گلزنی آن ها شدند.

در دقیقه 15 طی یک صحنه مشکوک توپ به دست بازیکن پدیده برخورد کرد اما داور اعتقاد داشت که خطا نیست و پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نشد.

رفته رفته پرسپولیس توانست بازی را در دست بگیرد و بهتر از پدیده کار کند. در دقیقه 21 شایان مصلح طی یک حرکت انفجاری به قلب دفاع پدیده زد و پس از دربیل کردن 2 بازیکن توسط بازیکن پدیده سرنگون شد و داور اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس کرد که علی علیپور پشت این توپ ایستاد و با ضربه ای به سمت چپ دروازه، گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند و حساب کار 1 بر 0 به سود پرسپولیس شد.

پرسپولیس که از گل اول روحیه گرفته بود پس از این گل بهتر نیز کار کرد و با پاس دادن های خود پدیده را آزار دادند تا اینکه در دقیقه 32 پشت محوطه جریمه توپ به سیامک نعمتی رسید و او نیز با شوتی سرکش توپ را به سمت دروازه پدیده روانه کرد که توپ پس از برخورد با میلاد فراهانی، گلر پدیده، درون دروازه این تیم جای گرفت و حساب کار 2 بر 0 به سود پرسپولیس شد.

پس از گل پرسپولیس، سرخ ها سعی کردند که بازی را نگه دارند و با همین نتیجه 2 بر 0 به رختکن بروند که موفق به انجام این کار نیز شدند و نیمه اول با همان نتیجه 2 بر 0 به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.

نیمه دوم نیز همچون نیمه اول با حملات پدیده آغاز شد و شاگردان یحیی گل محمدی سعی داشتند که همین ابتدای بازی دروازه پرسپولیس را باز کنند و اختلاف را به حداقل برسانند که علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس مانع از این کار شدند.

کم کم بازی به تعادل کشید شد اما همچنان پدیده بهتر بازی می کرد و به دنبال جبران گل های عقب افتاده بود. آن ها روی کرنر ها موقعیت این را داشتند که به گل برسند اما موفق به انجام این کار نشدند و پرسپولیس نیز در این دقایق چشم به ضد حملات دوخته بود.

در دقیقه 70 روی یکی از همین موقعیت ها پرسپولیس صاحب یک ضد حمله شد که علی علیپور توپ را به ماریو بودیمیر رساند و این مهاجم کروات با شوتی محکم دروازه پدیده را تهدید کرد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در اواخر نیمه دوم بازی به تعادل کشیده شده بود و بیشتر در میانه میدان دنبال شد و اگر هم موقعیتی بود، تلاش پدیده برای گلزنی بود که به ثمر نمی رسید.

ماریو بودیمیر، که به جای امید عالیشاه وارد میدان شده بود از ناحیه سر مصدوم شد و پس از باندپیچی سر او، مجددا به بازی بازکشت و کار را ادامه داد. همچنین بشار رسن نیز بالاخره به بازی آمد و جایگزین سروش رفیعی شد.

در دقیقه 85 مهدی شیری از سمت راست نفوذ کرد و سانتر خطرناک او از جلوی دروازه پدیده عبور کرد و پرسپولیسی ها موفق نشدند که گل سوم را به ثمر رساندند. همان توپ به سمت دروازه پرسپولیس رفت و یونس شاکری می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه بیورن رفت.

در دقیقه 87 پدیده ای ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که سانتر آن ها خطرناک بود و می توانست دروازه پرسپولیس باز شود اما این اتفاق رخ نداد. در آخرین دقایق بازی نیز بازیکنان پدیده روی چند سانتر خطرناک می توانستد به گل برسند اما مدافعان سرخپوش و علیرضا بیرانوند مانع این کار شدند.

تلاش دو تیم برای گلزنی تا پایان بازی بی نتیجه بود و این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید. پدیده با این شکست 31 امتیازی ماند و یک پله سقوط کرد و سوم شد و پرسپولیس نیز 34 امتیازی شد و بالای سپاهان به عنوان تیم صدرنشین قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6ygp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتقاد دارم می توانیم قهرمان آسیا باشیم