تاریخ انتشار: 1397/11/18 12:18
کد خبر: 110918

چک استقلال امروز صبح برگشت خورد!

سعید آذری می‌گوید چک ۲۰۰ میلیونی استقلال برگشت خورده اما آبی ها میگویند این چک مربوط به اسپانسر است.
چک استقلال امروز صبح برگشت خورد!

موضوع جذب مرتضی تبریزی حالا برای استقلالی ها دردسرهای زیادی را به وجود آورده است. آبی ها در حالی این بازیکن را خریدند که با ذوب هم قرارداد داشت و به همین دلیل مجبور شدند رضایت باشگاه اصفهانی را هم جلب کنند.

حالا پس از گذشت چند ماه از پیوستن تبریزی به ذوب آهن، سعید آذری در این خصوص می‌گوید: مدیرعامل استقلال گفته است چک‌هایی که در اختیار باشگاه ذوب‌‌آهن بوده مربوط به اسپانسر باشگاه است و اسپانسر باشگاه باید آنها را نقد می‌کرده است اما ظاهراً فراموش شده که خود فتحی به عنوان مدیرعامل استقلال و ملکی عضو سابق هیأت مدیره این باشگاه پشت این چک را مهر و امضا کرده‌اند و در واقع مسئولیت پرداخت این چک اکنون با باشگاه استقلال است.

وی افزود: چک ۲۰۰ میلیون تومانی استقلال امروز صبح برگشت خورده است و بهتر است که مدیرعامل استقلال این اطلاعات را بگیرد، چهارم اینکه من به همه باشگاه‌ها و بازیکنان و مربیانی که می‌خواهند با استقلال قرارداد امضا کنند توصیه می‌کنم به سراغ اسپانسر باشگاه استقلال بروند زیرا توافق‌نامه و قراردادها با باشگاه استقلال ظاهراً ضمانت اجرایی ندارد و باشگاه استقلال به اجرای تعهداتش همه را به اسپانسر حواله می‌دهد در حالیکه باشگاه ذوب‌آهن که یک باشگاه با قدمت ۵۰ ساله در ایران است با باشگاه استقلال توافق‌نامه امضا کرده و این باشگاه مؤظف به اجرای آن است

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rg75m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش آذری به لو رفتن رقم رضایتنامه تبریزی!