تاریخ انتشار: 1397/11/18 13:11
کد خبر: 110911

فتحی:نیم فصل خوبی را آغاز می کنیم

مدیر عامل استقلال گفت: فصلی پر فراز و نشیب را سپری کردیم، می توانیم یک نیم فصل خوب را آغاز کنیم.
فتحی:نیم فصل خوبی را آغاز می کنیم

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در تشریح وضعیت آبی پوشان، گفت: یک نیم فصل پر فراز و نشیب را سپری کردم. ۴-۵ روز قبل از شروع فصل به تیم اضافه شدم و بازیکنان جدید به ما دیر اضافه شدند و هر چه از شروع فصل گذشت، نمایش ما بهتر شد. هواداران و کارشناسان دیدند که ما روز به روز بهتر شدیم و فاصله ما حالا با صدر بسیار کم است.

وی ادامه داد: یک نیم فصل خوب را سپری کردیم و از تعطیلات با یک اردوی خوب استفاده کردیم. به نظر من با تلاش بازیکنان و کادرفنی که باید از آنها تشکر کنم، می توانیم یک نیم فصل خوب را شروع کنیم تا استارتی برای قهرمانی در لیگ و صعود از گروه در آسیا باشد.

مدیرعامل استقلال درباره تغییرات در استقلال و جذب چند بازیکن جدید، بیان کرد: ضمن احترام به تمام بازیکنان استقلال که از نظر اخلاقی و فنی در سطح بسیار خوبی هستند و همه تیم های لیگ برتری آرزوی داشتن این بازیکنان را دارند، باید بگویم که برای تقویت تیم و کادرفنی بنا به نظر سرمربی و با هماهنگی کامل سرمربی برای تقویت تیم اقدام کردیم.

وی افزود: این کار با دقت و وسواس بسیار زیادی جلو رفت و اگر تاخیری بود و دوستان دیر اضافه شدند، هواداران بدانند به دلیل این بود که اکنون در نیم فصل هستیم و در نیم فصل خرید کردن بسیار سخت است. همچنین با هماهنگی با شفر و استعداد یاب های خوبی که در کنار ما بودند این اقدام انجام شد و بی اغراق صد ها ساعت وقت گذاشتند تا یک لیست ۵۰ نفره را به چند بازیکن برسانند، نکته مهم برای ما این بود که بازیکنان بازی کرده باشند و ما نمی خواستیم ریسک کنیم. بازیکنان را آوردیم که اکنون بازی کرده باشند. ایسما چند هفته قبل در لیگ ازبکستان بازی کرده بود  و پاتوسی نیز هفته گذشته در کیپ تاون سیتی گلزنی کرده بود و پاس گل داده بود. منشا نیز در نیم فصل قبل بازی کرده بود. نورافکن نیز در تیم امید حضور داشت. سر لیست های شفر را جذب کردیم. این بازیکنان پیشنهاد آقای شفر بودند و ما کار بسیار بسیار مشکلی داشتیم. آوردن بازیکن خارجی از دو باشگاه ثروتمند خارجی، کار سختی است. ایسما تا ۲۰۲۰ با پاختاکور قرارداد داشت اما ما با باشگاه به توافق رسیدیم و قرارداد او فسخ شد و سپس با ایسما توافق کردیم.

او افزود: مذاکره با کیپ تاون سیتی نیز ۳ هفته زمان برد و سپس مذاکره با بازیکن آغاز شد. شروع مذاکره با بازیکن قبل از مقررات، خلاف قانون است و ما کار با ظرافتی انجام دادیم. امیدوارم نظر هواداران جلب شده باشد و امیدوارم به جایگاهی برسیم که شان استقلال است.

وی در ادامه صحبت های خود درباره مجوز بازی پاتوسی گفت: فرآیند مجوز بازی پاتوسی در حال انجام است. باید از تلاش فدراسیون، دبیر کل محترم فدراسیون، سازمان لیگ و دیگران تشکر کنم. فرآیند این بازیکن به این شکل بود که از باشگاه و فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی استعلام گرفته شده و ما منتظر هستیم تا نظر آنها اعلام شود.

فتحی درباره تغییرات در کادرفنی و اضافه شدن دو دستیار، بیان کرد: از ابتدای فصل به هواداران قول دادم و گفتم یک مربی جوان اروپایی به کادر ما اضافه می شود و نظر شفر نیز همین بود. به تیم های پایه اهمیت خواهیم داد و امیدوارم از سرمایه های خود باشگاه استفاده کنیم. فورکل در رده های پایه کار کرده و رزومه بسیار مثبتی دارد و لایسنس های معتبر اروپایی دارد. او برای نظارت بر رده پایه و ارتباط میان دو تیم اینجا حضور دارد.

فتحی اضافه کرد: مجیدی از اسطوره های استقلال است و بالاترین سطح فوتبال را تجربه کرده است. او مدارک معتبر را کسب کرده و سرمایه باشگاه محسوب می شود. قبلا نیز عرض کردم که ایشان در کنار شفر می تواند تجربه های زیادی کسب کند که در هیچ آکادمی نمی شود آن را تحصیل کرد. حضور مجیدی یک سرمایه گذاری برای آینده استقلال است. حضور مجیدی را تبریک می گویم. ایشان زمان بازیگری منشا خیر و برکت بودند و امیدوارم روی نیمکت نیز منشا خیر و خوبی برای استقلال باشند.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره وضعیت آکادمی گفت: هواداران عزیز شروع جدید آکادمی را خواهند دید. با همکاری و هماهنگی دکتر مومنی، به زودی رده های پایه با هماهنگی شفر سرمربیان خود را خواهند شناخت. به امید روزی هستیم که وقتی بازی استقلال را تماشا می کنیم، بیشتر بازیکنان از خود استقلال باشند. امیدوارم با توانمندی شفر و کادرفنی ایشان، بتوانیم نسل جدید بازیکن توانمند تحویل جامعه فوتبال و هواداران بدهیم که منشا خیر برای جامعه فوتبال ایران خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k76nx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقاخان سرمایه باشگاه استقلال است؛خیلی زود به جمع بازیکنان باز می‌گردد!