تاریخ انتشار: 1397/11/18 13:38
کد خبر: 110907

ارزش امتیازات در نیم فصل دوم: 6 امتیاز!

شکست پدیده مقابل پرسپولیس گرچه برای سرخ‌ها همان 3 امتیاز را به دنبال داشت اما این امتیاز برای قرمزپوشان پایتخت که یکی از مدعیان قهرمانی را از پیش رو برداشته‌اند، ارزشی به اندازه 6 امتیاز داشت.
ارزش امتیازات در نیم فصل دوم: 6 امتیاز!

در نیم‌فصل دوم چه مدعیان و چه آنها که برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنند، سخت امتیاز به دست می‌آورند و سخت هم امتیاز از دست می‌دهند و در این میان تیم‌هایی که موفق به کسب پیروزی شده‌اند درحقیقت با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده‌اند که پرسپولیس در بازی با پدیده همین کار را کرد و موفق شد علاوه بر رسیدن به صدر جدول، یکی از مدعیان را هم از رسیدن به امتیاز محروم کند. در واقع برای یحیی و شاگردانش در هفته شانزدهم دو باخت در دل یک شکست رقم خورد!
از همین هفته‌های آغازین نیم‌فصل دوم تا پایان لیگ در واقع شکل بازی‌ها به همین منوال خواهد بود که تقابل مدعیان فراتر از3 امتیاز را برای تیم برنده به همراه خواهد داشت و بی‌شک اگر برانکو و شاگردانش موفق شوند در بازی‌های آتی نیز مدعیان قهرمانی را این گونه از سد راه بردارند، چه بسا همچون فصل قبل هفته‌ها مانده به پایان لیگ موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرده و حاشیه امنی برای خود ایجاد کنند.
سپاهان، تراکتورسازی و استقلال نیز اگر می‌خواهند از دایره مدعیان عقب نمانند باید در همین بازی‌های رودررو با مدعیان قهرمانی به پیروزی برسند، وگرنه حتی مساوی هم به کار آنها نخواهد آمد و تیمی زودتر از همه به خط پایان می‌رسد که بازی‌های رودررو را با پیروزی سپری کرده باشد.
استقلال در هفته شانزدهم مقابل پیکانی قرار می‌گیرد که در میان مدعیان قهرمانی نیست و تیمی درهم شکسته و خرد شده محسوب می‌شود. گرچه پیروزی در این بازی برای وینفرد شفر و شاگردانش نیز در این شرایط الزام آور است اما آنچه استقلال را به کورس باز می‌گرداند برتری مقابل مدعیان قهرمانی است؛ دیدار‌هایی که به‌زودی یکی پس از دیگری از راه خواهند رسید و باید دید که سرمربی آلمانی استقلال آیا به مانند برانکو طرح و برنامه‌ای برای برتری در این بازی‌ها دارد یا خیر؟‌!
پرسپولیس که حرکت خود برای رسیدن به صدر جدول را از هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول شروع کرده بود در آغاز نیم‌فصل دوم توانست صدر جدول را از سپاهان بگیرد اما تردیدی نیست چنانچه استقلال هم از همین متد بهره بگیرد و به مانند پرسپولیس در بازی رودررو با مدعیان پیروز باشد، به‌زودی آنها نیز به صدر جدول نزدیک خواهند شد و چه بسا سرنوشت لیگ در هفته‌های پایانی مشخص شود.
این وضعیت را البته باید برای تیم‌های قعرنشین هم متصور بود و آن دسته از تیم‌ها در لیگ خواهند ماند که بتوانند در بازی‌های رودررو به برتری برسند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzelj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی، هواداران پرسپولیس را به وجد آورد +عکس