تاریخ انتشار: 1397/11/18 19:37
کد خبر: 110871

پیکان 0 - استقلال 4؛ جشنواره گل در شهرقدس؛ شروع طوفانی آبی پوشان در نیم فصل دوم

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان شفر توانستند در یک بازی برتر با نتیجه 4 بر 0 پیکان را از پیش رو بردارند.
پیکان 0 - استقلال 4؛ جشنواره گل در شهرقدس؛ شروع طوفانی آبی پوشان در نیم فصل دوم

نیمه اول را استقلال هجومی آغاز کرد. در دقیقه 15 محمد دانشگر از زمین استقلال توپی بلند و دقیق را ارسال کرد که به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن با یک ضربه روی پا و محکم گل اول استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه 27 روی ارسال روزبه چشمی ضربه سر فرشید اسماعیلی را شیخ ویسی مهار کرد. در دقیقه 36 شوت فرشید اسماعیلی را شیخ ویسی مهار کرد. در دقیقه 45 پیکان موقعیت فوق العاده خطرناکی ایجاد کرد و ضربه عیسی آل کثیر را محمد دانشگر از روی خط دروازه برگشت داد تا نیمه اول با همان برتری یک گله استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم هم شاگردان شفر عقب ننشستند. در دقیقه 57 روی حرکت انفرادی زیبای فرشید اسماعیلی بیرون محوطه جریمه، پاس مورب این بازیکن به میلاد زکی پور رسید و زکی پور با ضربه‌ای دقیق دروازه شیخ ویسی را برای بار دوم باز کرد. در دقیقه 83 پاس گادوین منشا به اسماعیل گونسالوس رسید و این بازیکن با حرکتی زیبا و انفرادی دروازه پیکان را برای سومین بار باز کرد. در دقیقه 2+90 وریا غفوری یک حرکت انفجاری و انفرادی زیبا را انجام داد و یک تنه از میانه زمین تا کنار خط محوطه جریمه آمد و با یک شوت زمینی و دقیق دروازه پیکان را برای بار چهارم باز کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvqza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره تاثیرگذار استقلال در مصاف با صنعت نفت