تاریخ انتشار: 1397/11/18 21:18
کد خبر: 110857

عکس | یحیی و مجتبی امیدوار به پایان خوش

در حالی که یحیی گل محمدی هفته تلخی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت؛ اما از آن طرف دستیار و دوست سابقش روزهای خوشی را در لیگ دسته اول پشت سر می‌گذارد.

هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر با تلخ ترین شکل ممکن برای پدیده مشهد به پایان رسید. تیم شگفتی سازی که در نیم فصل اول لیگ برتر فرا تصور ظاهر شد و در کنار سپاهان و پرسپولیس مثلث قدرت بالای جدول را تشکیل داد.

اما شروع دوباره مسابقات مطابق میل پدیده و یحیی گل محمدی نبود. او بار دیگر برابر پرسپولیس شکست خورد تا نبرد شش امتیازی را به استادش واگذار کند. از طرفی دیگر سپاهان با کسب تساوی برابر نفت آبادان، یک امتیاز از آن‌ها فاصله گرفت و تراکتورسازی و استقلال تهران هم با پیروزی‌ها پر گل نفس به نفس پدیده پیش می‌روند. البته نماینده مشهد هفته آینده برابر استقلال خوزستان قرار می‌گیرد و این فرصت را دارد با کسب برد روحیه بخش دیگری در کورس باقی بماند.

از آن طرف اوضاع برای دستیار و دوست سابق گل محمدی در لیگ یک بسیار عالی پیش می‌رود. سیدمجتبی حسینی که هدایت گل ریحان را بر عهده دارد، روز گذشته نود ارومیه را شکست داد و چهارمین پیروزی پیاپی‌اش را جشن گرفت. در این میان گل گهر سیرجان، مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر رقبای مستقیم گل ریحان هم امتیازات حساسی را از دست دادند تا همه چیز بر وفق مراد نماینده البرز باشد و آن‌ها را برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر کند.

نکته جالب توجه این است که حسینی و گل محمدی هر دو شرایط یکسانی را تجربه می‌کنند. پدیده در لیگ برتر و گل ریحان در لیگ یک هر دو در رتبه سوم قرار دارند و با تیم بالا دستی خود تنها یک امتیاز فاصله دارند. فاصله‌ای شکننده که در آینده به طور قطع دستخوش تغییرات می‌شود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpojd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی: سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم