تاریخ انتشار: 1397/11/19 11:44
کد خبر: 110831

حدادی فر: بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان می دهد

هافبک و کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد نباید تیمش را بابت تساوی مقابل نساجی مازندران به این سرعت قضاوت کرد.
حدادی فر: بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان می دهد

قاسم حدادی فر که همراه با تیمش مقابل نساجی مازندران به مساوی رضایت داد، گفت: «ذوب‌آهن یک تیم با شخصیت و پرمهره است و همیشه آماده خلق اتفاقات بسیار خوب در فوتبال ایران. همه ما از تساوی مقابل نساجی ناراحت هستیم، اما فوتبال را نمی‌توان به سادگی پیش بینی کرد.»

این بازیکن اضافه کرد: «برای ما که برنامه‌ریزی بزرگی جهت کسب اولین ۳ امتیاز در نخستین بازی نیم‌فصل داشتیم مساوی مقابل نساجی می‌تواند تا حدودی باعث ناراحتی شود، اما می‌دانیم تیم خوبی هستیم و با کادرفنی جدید تلاش می‌کنیم به خواسته هایمان برسیم. هدف ما حضور در نیمه بالای جدول است و برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری خواهیم کرد.»

حدادی‌فر با اشاره به حضور ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله پلی آف تصریح کرد: «قطعا بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان خواهد داد. ما می‌خواهیم با استفاده از فرصت به وجود آمده بار دیگر لیاقت‌های تیم مان را نشان بدهیم و همراه با ذوب‌آهن به یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های ممکن در لیگ قهرمانان آسیا برسیم. البته ابتدا باید از مرحله پلی‌آف عبور کنیم که کار را سخت می‌کند، ولی انگیزه‌های مان بالاست و برای موفقیت در آسیا، برنامه‌های مهمی داریم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzevp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حدادی‌فر: الدحیل بازیکنانی در کلاس جهانی دارد