تاریخ انتشار: 1397/11/19 14:51
کد خبر: 110795

تهیدست: سپیدرود حریفی از پیش‌باخته نیست

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سپیدرود چشم به امتیازات کامل دیدارهای خانگی خود دوخته گفت: سپیدرود حریفی از پیش‌باخته نبوده و برای کسب امتیاز به مصاف سپاهان می‌رویم.
تهیدست: سپیدرود حریفی از پیش‌باخته نیست

میثم تهیدست در گفت‌وگویی با اشاره به تساوی پرگل مقابل سایپا تهران اظهار کرد: بازی مقابل این تیم از اهمیت بالایی برایمان برخوردار بود، بازی را بهتر از رقیب آغاز کرده و به گل زودهنگام دست‌ یافتیم، دو بار در این دیدار از حریف پیش افتادیم و هر بار با کامبک حریف، بازی به تساوی کشیده شد.

وی با بیان اینکه گل‌های سایپا مشابه یکدیگر بوده‌اند افزود: تیم میهمان به دلیل آوراژ قدی بهتری که نسبت به تیم‌مان داشت توانست از این نقطه ضعیف سپیدرود نهایت استفاده را برده و دو بار از روی ضربات ارسالی به گل دست یابد، نیمه دوم با تغییراتی که کادر فنی سپیدرود انجام داد بهتر از نیمه اول بازی را اداره کرده و برای پیروزی تمام تلاشمان را کردیم ولی طرفی از موقعیت‌هایمان نبستیم.

مدافع سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه سپیدرود چشم به امتیازات کامل دیدارهای خانگی خود دوخته تصریح کرد: در تمامی دیدارهای خانگی برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم، تساوی مقابل سایپا جای عذر و بهانه برایمان باقی نگذاشته و با پیروزی در یکی از دیدارهای خارج از خانه، این تساوی را جبران می‌کنیم.

تهیدست با اذعان به شکست مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم‌پایانی جام حذفی گفت: در تعطیلات زمستانی شرایط خوبی را پشت سر گذاشته و با تمرینات خوبی که کادر فنی تدارک دیده بودند با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس رفتیم، بازی کنترل‌شده‌ای مقابل پرسپولیس انجام دادیم ولی در دقایق پایانی غافلگیر شده و نتیجه را واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه سرباز سپیدرود است خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر تحت سرمربیگری آقای کریمی در قلب خط دفاعی بازی کرده و در دیدار مقابل سایپا در نیمه نخست در قلب خط دفاعی و در نیمه دوم در خط هافبک به‌عنوان هافبک تدافعی از سوی کادر فنی به کار گرفته شدم، برایم بازی در هیچ‌یک از این دو پست فرقی نداشته و هر پستی که کادر فنی نیاز داشته باشد در خدمت تیم محبوبم هستم.

مدافع سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه بازی سپاهان دشوار خواهد بود گفت: تیم حریف تحت هدایت امیر قلعه‌نویی از مدعیان قهرمانی به شمار رفته و به‌راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد ولی سپیدرود حریفی از پیش‌باخته نبوده و برای کسب امتیاز به مصاف سپاهان می‌رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvqvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی : تعطیلات سطح کیفی لیگ را پایین می آورد